تماشا کنید: تبلیغ جدید موتورولا برای موتو 360؛ ساعتی برای زمانه ما!

موتو ۳۶۰، ساعت هوشمند موتورولا است که از ابتدای ماه جاری به صورت عمومی به بازار عرضه شد، اما  تا پیش از این به قدری سخت پیدا می‌شد که تقریباً بیشتر افراد از خریدنش جا ماندند و یقیناً این به ضرر موتورولا بود؛ اما اکنون به لطف تبلیغات و تلاش‌های شرکت سازنده اوضاع بهبود یافته و این ساعت هوشمند به آسانی قابل دسترسی و خرید است.

0

موتو ۳۶۰ هم‌اکنون توسط بسیاری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و اپراتورهای تلفن همراه در بازارهای مختلف به فروش می‌رسد، در همین راستا موتورولا  به تازگی ۲ ویدئو تبلیغاتی جدید از ساعت هوشمند خود منتشر کرده که تماشای آن‌ها بدون شک خالی از لطف نیست.

اگر به ویدیوها دقت کنید، موتورولا بیشتر بر روی طراحی ساعت هوشمند خود تمرکز کرده و بیان میکند این یک گجت برای زندگی است.

در پایان هریک از ویدیوها جمله “Watch for our times” مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد شعار جدید تبلیغاتی موتورولا خواهد بود. برای افرادی که با موتو ۳۶۰ آشنایی ندارند، باید بگوییم این ساعت هوشمند جزو اولین گجت های پوشیدنی اندرویدی به‌حساب می‌آید که توسط موتورولا عرضه گردید و این روزها در بازارهای جهانی با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.