7 بازی جذابی که برای بازی کردن آنها نیازی به گوشی هوشمند ندارید!

بازی‌های خوب فراوانی برای آیفون و گوشی‌های اندرویدی وجود دارد اما اگر گوشی هوشمند نداشته باشید شاید حسرت بخورید اما اشکالی ندارد! غصه نخورید. بازی‌های موبایل هیجان‌انگیز زیادی وجود دارد که در عین حال می‌توانید در مرورگر خود نیز از آنها لذت ببرید! با فارنت همراه باشید تا چند بازی آنلاین سبک و کم‌حجم را به شما معرفی کنیم!

0

اگر قرار است به سراغ یک بازی آنلاین بروید باید مراقب حجم مصرفی اینترنت خود باشید اگرچه بسیاری زا بازی‌های آنلاین سبک و کم‌حجم تعریف شده و جز در مرتبه اول حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف نخواهند کرد و ارتباط دائم این بازی‌ها با اینترنت حجم چندانی از اینترنت شما را مصرف نخواهد کرد.

بازی آنلاین پرندگان خشمگین | Angry Birds

خب بیایید با معروفترین و پردانلودترین بازی تاریخ گوشی‌های هوشمند شروع کنیم. اولین بار تیم گوگل کروم برای نشان دادن قابلیت‌های HTML5 مرورگر خود، بازی پرندگان خشمگین را تحت وب اجرا کردند. اما تقریبا در تمام مرورگرهایی که دارای HTML5 باشند اجرا می‌شود و این یعنی تقریبا تمام مرورگر‌های مدرن.

بازی آنلاین پرندگان خشمگین

تنها به این آدرس بروید و شروع به بازی کنید. تنها محض احتیاط اگر در مرورگر شما کار نکرد کروم را دانلود کنید و مطمئن باشید که کار خواهد کرد.

بازی آنلاین Bejeweled 3

طرفداران کندی کراش! می‌توانید بازیی که موجب بوجود آمدن کندی کراش در مرحله اول شد را انجام دهید! بازی Bejeweled مبتکر روش “سه تا از یک نوع را در یک خط بچین” در بازی‌ها بود و دنیای بازی‌های فلش را متحول کرد. اما باعث شد بازی‌های شبیه به این انواع مارکت‌ها را پر کنند. شما می‌توانید بازی کلاسیک اول یا دومین نسخه این بازی را انجام دهید. اما چرا نسخه‌های قدیمی وقتی می‌توانید مستقیما سراغ نسخه سوم بهترین در این نوع بروید؟

Great-Mobile-Phone-Games-Play-In-Browser-Bejewled-3

در این نسخه چهار مدل بازی وجود دارد. کلاسیک که در آن به‌قدری بازی می‌کنید تا حرکت بیشتر ممکن نباشد، مدل Lightning که سنگ‌های زمان را جمع می‌کنید تا دور امتیازی را شارژ کنید، Zen که مدل بی پایان بازی است و Quest که 40 بازی کوچک بر اساس Bejeweled دارد.

بازی آنلاین Flow Free

چه کسی فکر می‌کرد بازیی چنین ساده به شدت اعتیادآور باشد؟ اما بازی تنها وصل کردن رنگ‌های یکسان به یکدیگر نیست و به شخص همکاری استراتژی و حل مشکلات را می‌آموزد.

Great-Mobile-Phone-Games-Play-In-Browser-Flow-Free

این بازی به نظر خیلی ساده است؟ راجع به شبکه‌ای 10×10 پر شده از 10 رنگ متفاوت چه فکر می‌کنید؟

بازی آنلاین زامبی‌ها در برابر گیاهان! | Plants vs. Zombies

این بازی آنلاین یکی از فعالیت‌های هیجان انگیزی است که هنوز می‌توانید با گوشی انجام دهید. ولی دیگر محدود به گوشی هوشمند نیست! البته شما نمی‌توانید نسخه دوم این بازی را به صورت آنلاین بازی کنید ولی نسخه اصلی این بازی با تشکر از PopCap توسعه دهنده این بازی در مرورگر قابل دسترس است.

Great-Mobile-Phone-Games-Play-In-Browser-Plants-vs-Zombies

نحوه بازی و گرافیک یکسان با نسخه موبایل دارد و تمام لذتی که در نسخه موبایل وجود داشت در این هم وجود دارد. تنها کمبودی که در این نسخه احساس می‌شود نبود حالت‌های دیگر نظیر Survival است. اما هنوز حالت اصلی و مرحله‌ای را دارد پس لذت ببرید!

بازی آنلاین Amateur Surgeon 2

Amateur surgeon 3 نسخه جدید این بازی شما را بارها به خنده خواهد انداخت. اما نسخه قبلی این بازی هم ضعیف نبود در حقیقت اگر پای مقایسه در میان باشد نسخه دوم بهتر است. یکی دیگر از بازی‌های کانال تلویزیونی Adult Swim در آمریکا است که همزمان شما را سرگرم می‌کند.

Great-Mobile-Phone-Games-Play-In-Browser-Amateur-Surgeon-2

شما به جای شخصیت  Alan Probe یک جراح نابغه کاملا اتفاقی و غیرواقعی بازی می‌کنید. در هر مرحله می‌بایست عجیب‌ترین معماهای موجود در برابر بشر را حل کنید. این را با صحنه‌های خنده‌دار و گیم‌پلی دشوار بازی مخلوط کنید و به برنده‌ای با دست‌های آغشته به خون تبدیل شوید!

بازی طناب را ببر! Cut the rope

همانطور که گوگل سراغ Angry Birds رفت تا قابلیت‌های مرورگر خود را نشان دهد، مایکروسافت هم برای نشان دادن قابلیت‌های Internet Explorer، سراغ Cut the rope رفت. اما در هر مرورگری که دارای HTML5 باشد اجرا خواهد شد، پس مجبور نیستید که از IE استفاده کنید.

Great-Mobile-Phone-Games-Play-In-Browser-Cut-The-Rope

Cut the rope مخلوط عالی از آبنبات‌ها، هیولاهای بامزه و معماهای فیزیک است. برای بازی به سایت Cut the rope رفته و در پایین صفحه Give it a try را فشار دهید تا بازی لود شود.

بازی آنلاین Ridiculous Fishing یا Radical Fishing

این یک از بهترین بازی‌های سال 2013 برای اندروید بود اما نکته‌ای را شاید ندانید اینکه توسعه دهنده Vlambeer ابتدا این بازی را به صورت آنلاین و فلش ساخت.

Great-Mobile-Phone-Games-Play-In-Browser-Radical-Fishing

گرافیک اصلاح شده‌ی نسخه اندروید را ندارد ولی نحوه بازی و لذت بازی کردنش با نسخه گوشی یکسان است. طبیعت آرامش بخشی در هدایت قلاب ماهی گیریتان در اعماق اقیانوس جاخالی دادن ماهی‌ها و سپس گرفتن هر مقدار که می‌توانید وجود دارد. و پس از رسیدن قلاب به سطح هرچقدر که می‌توانید امتیاز جمع کنید!

مرورگر خود را تنظیم کنید!

برخی از این بازی‌ها احتیاج به HTML5 دارند، پس تا وقتی که از مرورگر به روز استفاده می‌کنید مشکلی نخواهید داشت. بقیه به فلش احتیاج دارند و بهتر است مرورگرتان را برای اجرای بازی‌های فلش تنظیم کنید. اما سوال مهم‌تر این است که ترجیح می‌دهید بازی‌ها را در مرورگر انجام دهید یا گوشی؟ و چرا؟

منبع Makeuseof
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.