نسل دوم عینک هوشمند گوگل احتمالا این شکلی خواهد بود

هنوز مدت زیادی از عرضه عمومی عینک هوشمند گوگل کلس نمی‌گذرد، اما بر طبق گزارش‌های رسیده به نظر می‌رسد گوگل در حال برنامه‌ریزی برای ساخت نسل دوم این محصول با نام Google Glass 2 است.

0

گوگل بر سر یکی از جنجالی‌ترین محصولاتش یعنی گوگل گلس با مشکلات متعددی همچون، ممنوع شدن استفاده از آن در سینماها و دلسرد شدن توسعه‌دهندگان از ساخت برنامه‌های اختصاصی، دست و پنجه نرم می‌کند.

اما به نظر می‌رسد هیچ یک از این مشکلات نتوانسته ساکنین مانتن ویو را از ادامه پروژه ساخت عینک هوشمند منصرف کند، زیرا طبق اطلاعات به دست آمده این شرکت خود را برای ارائه نسل دوم گوگل گلس آماده می‌کند. چندی پیش خبر احتمال عرضه نسل دوم گوگل گلس را با استفاده از پردازنده‌های شرکت اینتل دادیم، اما این بار نوبت به درز طراح‌های احتمالی نسخه دوم عینک هوشمند گوگل رسیده است.

طرح‌های فوق به اسم گوگل با کدهای D718,765 و لقب “نمایشگر پوشیدنی برای یک ابزار تزئینی” در USPTO  ثبت گردیده است.
انتظار می‌رود نسل بعدی گوگل گلس همان‌طور که از تصاویر منتشر شده پیداست، دارای جذابیت بیشتر، سبک‌تر و همه‌پسند تر عرضه گردد. به نظر می‌رسد نسخه بعدی عینک هوشمند گوگل فاقد میکروفون بزرگی است که بر روی گوش راست قرار می‌گرفت.

در عضو مهندسان گوگل توانسته‌اند این قسمت را در گوشه‌ای از میکرو پروژکتور گلس، در کنار پد لمسی جای دهند. در پایان باید یادآور شویم تصاویر فوق هیچ یک هنوز به طور رسمی از سمت گوگل تائید نشده و نمی‌توان به‌طور حتم انتظار گوگل گلس 2 را در صورت ساخته شدن با شکل و شمایل این‌چنین داشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.