نسل دوم دوربین دستی RE camera اچ‌تی‌سی سال آینده از راه خواهد رسید

چند وقت پیش اچ‌تی‌سی در مراسم معرفی Desire Eye، از دوربین عجیب و غریب RE رونمایی کرد که قابلیت‌های متنوعی از جمله ثبت تصاویر و ویدیو در سریع‌ترین شکل ممکن را دارا است. در حال حاضر RE Camera با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. هنوز آمار دقیقی از میزان فروش این محصول در بازار موجود نیست اما در  به نظر می‌رسد HTC تصمیم به تولید نسل بعدی RE camera در سال آینده گرفته است.

2

Re camera یک دوربین دیجیتالی با عملکردی مستقل است که می‌تواند با دستگاه‌های استفاده‌کننده از سیستم‌عامل اندروید و iOS جفت شود. استفاده کنندگان از این گجت تنها با فشردن یک دکمه می‌توانند تصاویر خود را ثبت کنند. همچنین این دوربین عجیب به شکل پریکسوپ قابلیت‌هایی از جمله فیلم‌برداری به سبک اکشن برای علاقه‌مندان  به دوربین‌های اسپرت و حرفه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

بر اساس گزارش‌های رسیده، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی بازخوردهای خوبی را از به بازار فرستادن این محصول دریافت کرده است زیرا طبق گفته مدیرعامل این شرکت “Jack Tong” سال آینده باید منتظر معرفی نسل دوم آن باشیم. در حال حاضر  اطلاعات کاملی در رابطه با نسخه بعدی  RE camera  در دست نیست، اما انتظار می‌رود این نسخه از نسل اول قابلیت ضد آب بودن را به ارث ببرد همچنین باید منتظر ظاهری جدید از RE در سال آینده باشیم.

شرکت اچ‌تی‌سی این بار سیاست خود را تغیر داده و قرار است به نحوی عمل کند که میزان قیمت تمام شده نسبت به قیمت فروش پایین باشد. برای مثال اگر در تایوان، ۵ درصد از ۸ میلیون مشتری این شرکت، RE camera را خریداری کرده باشند، سال آینده به میزان درخواست این ۵ درصد تولید دوربین انجام خواهد شد و در صورت افزایش تقاضا میزان تولید نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. kyo می‌گوید

    اچ تی سی از کی کره ای شده؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ممنون اصلاح شد