تماشا کنید: دو تبلیغ کوتاه اچ‌تی‌سی برای Eye Experience بر روی دیزایر آی

اچ‌تی‌سی با معرفی گوشی Desire Eye سری ویژگی‌های جدیدی برای دوربین را با نام Eye Experience معرفی کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به دنبال کردن چهره، آرایش زنده و ترکیب چهره‌ها اشاره کرد که حالا در این دو تبلیغ کوتاه می‌توانید برخی از این ویژگی‌ها را تماشا کنید.

0

در اولین تبلیغ، اچ‌تی‌سی بر روی دوربین‌های سلفی جدید گوشی‌هایش مانور می‌دهد که مخصوصاً با Desire Eye می‌توانید حتی در تاریکی هم به لطف فلش جلو سلفی بگیرید. ویژگی Face Tracking می‌تواند چندین چهره مختلف را تشخیص دهد و در گفتگوهای ویدئویی هر کدام را به صورت جداگانه نمایش دهد.

ویژگی Face Fusion نیز می‌تواند دو چهره را با یکدیگر ترکیب کرده و یک چهره جالب و خنده‌دار بسازد.

Eye Experience در حال حاضر برای Desire Eye و One M8 عرضه شده است و قرار است برای سایر گوشی‌های سری وان مانند وان M7، وان مینی 1 و 2، وان مکس و همچنین گوشی‌های دیزایر 816، دیزایر 820 و باترفلای 2 نیز از طریق آپدیت نرم‌افزاری عرضه شود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.