فبلت سارینا و تبلت 8810؛ دو محصول جدید دیمو در بازار

2

فبلت جدید دیمو که از نمایشگری با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد، سارینا (Sarina) نام دارد. این مدل از نمایشگری 6.4 اینچی برخوردار است و ضخامت 8 میلی‌متری آن سبب می‌شود تا حتی علاقه‌مندان به تبلت را هم مجذوب خود ‌کند.

سارینا از یک چیپست توانمند چهار هسته‌ای، ۲ گیگابایت رم برخوردار است و یک باتری 4200 میلی‌آمپری، ساعت‌های متوالی دستگاه را روشن نگاه خواهد داشت و تجربه‌ای تازه از کار کردن با یک محصول ایرانی و در عین حال قدرتمند و با کیفیت را برای شما رقم می‌زند.

Dimo-Sarina

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این فبلت زیبا، بایستی به حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن اشاره کرد که حتی در برخی از پرچمداران امروزی هم مشاهده نمی‌شود. البته این میزان از فضا را می‌توان به کمک کارت حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت دیگر ارتقا داد تا از نظر ذخیره کردن اطلاعات، هیچ جای نگرانی نداشته باشید. سارینا توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان را نیز داراست و امکانات ارتباطی همچون HiFi، OTG و 3G نیز برایش در نظر گرفته شده است. این فبلت را می‌توانید با قیمتی در حدود 750 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

dimo-8810

پس از موفقیت‌های دیمو در عرضه تبلت‌های مختلف همچون دیمو 500، دیمو 700 و دیمو 900، این بار نوبت به مدل 8810 رسیده است تا با امکاناتی کامل در کنار قیمتی مطلوب، تبدیل به یکی از خوب‌های بازار شود. این تبلت که مجهز به نمایشگری 8 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 800 پیکسل است، از پردازنده ۴ هسته‌ای بهره برده و ضخامتی 8 میلی‌متری دارد.

Dimo 8810 توانایی اتصال از طریق وای‌فای و سیم کارت را به شبکه جهانی اینترنت داراست و این اتصال می‌تواند از طریق خطوط پر سرعت 3G نیز انجام شود. همچنین توانایی مکالمه از طریق دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان برای کاربر فراهم شده تا از نظر ارتباطات، هیچ‌گونه کمبودی را در این تبلت احساس نکنید. از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری، دوربین 5 مگاپیکسلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد.

دیمو 8810 در حال حاضر، قیمتی در حدود 390 هزار تومان دارد و یکی از خوش قیمت‌ترین تبلت‌های بازار است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. کیناز می‌گوید

    من یک تبلت دیمو 700s دارم که اصلا ازش راضی نیستم

    1. یکی می‌گوید

      منم همین تبلت رو دارم.با این قیمتی که ما خریدیم،خیلی هم کیفیتش زیاده باور کن.به نسبت قیمت،همین کیفیت انتظار میرفت