ببینید: تصاویر رابط کاربری اندروید 5 بر روی گلکسی اس 4 نسخه گوگل‌پلی

بر کسی پوشیده نیست که اکثر شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه در حال کار بر روی آپدیت اندروید 5 برای دستگاه‌های اندرویدی خود هستند. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نیست و تقریباً هر 2 روز یک‌بار تصاویری از رابط کاربری این شرکت که بر روی اندروید 5 پیاده‌سازی شده، به بیرون درز می‌کند.

0

تاکنون تصاویر و ویدیوهای زیادی را از اجرای اندروید ۵ بر روی گوشی‌ها و تبلت های شرکت سامسونگ منتشر کرده‌ایم، این بار نیز تصاویری از رابط کاربری اندروید ۵ بر روی گلکسی اس ۴ نسخه گوگل‌پلی به بیرون درز کرده است.

از آنجا که گلکسی اس ۴ نسخه گوگل‌پلی از اندروید خالص که توسط گوگل پشتیبانی می‌شود، استفاده می‌کند؛ انتظار می‌رود اولین دستگاهی از سری محصولات سامسونگ باشد که جواز دریافت اندروید ۵ را دریافت کند. با توجه به این تصاویر و تصاویری که از قبل از اجرای رابط کاربری تاچ ویز بر روی اندروید ۵ منتشر گردیده، به نظر شما سامسونگ توانسته رابط کاربری خود را با طراحی متریال اندروید آب‌نبات‌چوبی هماهنگ سازد؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.