شایعه: گلکسی اس ۶ در دو نسخه معمولی و نسخه Edge عرضه خواهد شد

چند وقت پیش شنیده شد که شرکت سامسونگ گوشی پرچم‎دار بعدی خود از سری Galaxy S را با اسم رمز پروژه‎ی صفر (Project Zero) طراحی خواهد کرد. شایعه‎ی دیگری هم به‌تازگی درز کرده است که حاکی از این است که این گوشی هوشمند جدید دارای صفحه‌نمایش منحنی، همچون مدل Galaxy Note Edge، خواهد بود با این توضیح که این گوشی جدید از هر دو طرف (و نه‌تنها ازیک‌طرف) به حالت منحنی خواهد بود.

0

اکنون وب‌سایت Sam Mobile می‎تواند تائید کند که این پرچم‎دار بعدی همان Galaxy S6 خواهد بود هرچند دیگر این خبر، سورپرایز نخواهد بود. همچنین این وب‌سایت نقل کرده است که ما انتظار داریم یک Galaxy S6 Edge (احتمالاً این نام تغییر خواهد کرد) متفاوت ببینیم که احتمالاً منظور آن صفحه‎ی نمایش منحنی این پرچم‎دار خواهد بود هرچند معلوم نیست که از یک سمت انحنا خواهد داشت یا از هر دو طرف منحنی خواهد بود.

 اگر فرض را بر این قرار دهیم که این اخبار حقیقت دارند، آنگاه به نظر می‎رسد که ما با دو نسخه‎ی متفاوت از این گوشی هوشمند روبرو خواهیم بود: یک نسخه‎ی معمولی از Galaxy S6 که دارای صفحه‌نمایش تخت خواهد بود و یک نسخه با صفحه‌نمایش منحنی. احتمالاً نسخه‎ی با صفحه‌نمایش منحنی، همانند Galaxy Note Edge، تنها در بعضی از فروشگاه‎های منتخب عرضه شود.

شایعات قبلی عنوان کرده بودند که مشخصات Galaxy S6 بدین‌صورت خواهد بود: صفحه‌نمایشی با رزولوشن 1440×2560 پیکسل، دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب جلو و یک دوربین 16 یا 20 مگاپیکسلی در قاب عقب، پردازنده‎ی کوالکام اسنپ‌دراگون 810 یا سامسونگ اکسینوس 7450.

بر اساس شایعات، این گوشی احتمالاً فلزی (حداقل بخشی از آن) خواهد بود. انتظار بر این است که شرکت سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy S6 را در چهارماهه اول سال 2015 (یک سال پس از معرفی Galaxy S5) معرفی کند. توقع شما از این پرچم‎دار جدید سامسونگ چیست؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.