مایکروسافت اپلیکیشن ایمیل Accompli را خریداری کرد

اگر از کاربران آیفون یا اندروید باشید شاید با اپ ایمیل Accompli آشنایی داشته باشید. مایکروسافت به تازگی این سرویس ایمیل را تصاحب کرده است تا به گفته ساتیا نادلا مدیرعامل این شرکت بر روی فناوری‌های بین پلتفرمی تمرکز بیشتری داشته باشد.

0

Rajesh-JhaRajesh Jha – مدیر بخش Outlook مایکروسافت

ما در مورد چیزهایی که می‌توانیم بر اساس موفقیت این اپ بسازیم هیجان‌زده هستیم و قصد داریم تیم Accompli را به تیم اوت‌لوک ملحق کنیم. هدف ما ارائه اپلیکیشن‌های فوق‌العاده چندپلتفرمی با پشتیبانی از سرویس‌های مختلف ایمیل است تا به مردم در کارهای روزانه و انجام کارهایشان کمک کنیم.

به گفته مدیرعامل Accompli اپلیکیشن فعلی برای اندروید و iOS نیز کماکان پابرجا خواهد ماند.

Javier-Solteroخاویر سولترو – مدیرعامل Accompli

اپلیکیشن و اکانت‌های شما پابرجا مانده و تیم ما کماکان به کار بر روی اپ و اضافه کردن امکانات جدید هر چند هفته ادامه خواهد داد.

پیش از این Recode گزارش داده بود که مبلغ این قرارداد بیش از 200 میلیون دلار خواهد بود. از ویژگی‌های مهم این اپ می‌توان به پشتیبانی از Microsoft Exchange، همگام‌سازی با تقویم‌ها، دسترسی آسان به فایل‌های ایمیل شده و مخاطبان اخیر و همچنین رابط کاربری ساده اشاره کرد. این اپ همچنین شبیه به اپلیکیشن دسکتاپ Outlook مخاطبان، تقویم و ایمیل را در یک رابط کاربری واحد در کنار هم جمع کرده است.

برنامه مایکروسافت برای Accompli هنوز مشخص نیست اما احتمالاً این سرویس در بسته Office 365 مایکروسافت جای خواهد گرفت و اپلیکیشن جدیدی به اپ‌های چندپلتفرمی مایکروسافت اضافه خواهد شد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.