تماشا کنید: نکسوس ۶ از آزمایش شیرجه در آب سربلند بیرون می‌آید!

نکسوس ۶; غولی که از همکاری گوگل و موتورولا  با صفحه‌نمایش ۶ اینچی QHD، پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۵ و دوربین ۱۳ مگا پیکسلی عرضه شده است؛ این‌ها ویژگی‌هایی است که تا به امروز همه می‌دانستیم، اما مقاومت در برابر آب چطور؟

0

حقیقت این است که گوگل و موتورولا هدف را بر بالا نگه داشتند و بهترین و باکیفیت‌ترین تولید خود یعنی نکسوس 6 را با سر و صدای بالایی به بازار فرستادند .درست است که نکسوس ۶ از استاندارد خاصی برای نشان دادن درجه‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار پیروی نمی‌کند، اما در این فبلت نیز مانند دیگر محصولات موتورولا همانند موتو جی و موتو ایکس از پوشش نانو برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل دستگاه استفاده شده است.

اگر شما به لقب ضد آب بودن نکسوس ۶ شک دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ویدیو زیر را تماشا کنید:

اکنون باید نکسوس ۶ را نیز به فهرست گوشی‌های مقاوم در برابر آب، ساخت موتورولا افزود. همان‌طور که در ویدیو به وضوح دیده می‌شود، نکسوس ۶ در حالت غوطه‌ور در وان حمام در حالی که با یک شارژر بی‌سیم شارژ می‌شود مورد آزمایش قرار می‌گیرد. البته این نکته را باید یادآور شویم که از  نکسوس ۶ هنوز هم نباید انتظار دوام آوردن مدت طولانی ( در حدود ۳۰ دقیقه همچون موتو جی)  را در زیر آب داشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.