سامسونگ یک گوشی هوشمند تایزنی در هند رونمایی می‌کند

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دل کندن از سیستم‌عامل اختصاصی تایزن را ندارد، زیرا این شرکت کره‌ای دیروز از یک گوشی میان رده جدید که از سیستم‌عامل تایزن استفاده می‌کند در هند رونمایی کرد.

1

بدون شک شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه علاقه محسوسی نسبت به بازار کشور هند دارند که شاید یکی از علل این علاقه تراکم بالای جمعیت این کشور باشد. سامسونگ نیز از دیرباز ارادت خاصی نسبت به بازار کشور هند داشته و نه‌ تنها این بازار را در اولویت رساندن پرچم‌داران خود قرار داده، بلکه هر از چند گاهی گوشی‌هایی با قیمت‌های بسیار پایین را در آن رونمایی می‌کند. بر همین اساس این شرکت کره‌ای دیروز از یک گوشی هوشمند میان رده با نام Dubbed Z1 که از سیستم‌عامل تایزن استفاده می‌کند رونمایی کرد.

همان‌طور گفته‌ شد Dubbed Z1، یک میان رده بوده و نباید انتظار سخت‌افزار بسیار قدرتمند از این دستگاه داشت. Z1 از صفحه‌نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل در کنار پردازنده ۲ هسته‌ای که بر روی فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز تنظیم شده، استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار امکان استفاده از حافظه جانبی میکرو اس‌دی، دوربین اصلی ۳٫۲ مگا پیکسلی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان اشاره کرد.

بر اساس گفته شرکت سازنده، Z1 از ابتدای هفته‌ی آینده با بهره بردن از سیستم‌عامل تایزن ۲٫۳ و با قیمت تقریبی ۱۰۰ دلار در هند قابل خرید است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مطمئنا سامسونگ
    تا چند سال دیگه از گوگل و آندروید جدا میشه
    و سیستم عامل اختصاصی خودشو راه میندازه