تصاویر بیشتری از تم‌های رابط کاربری تاچ‌ویز منتشر شد

همان‌طور که در خبرهای گذشته اعلام کردیم، انتظار می‌رود نسخه‌ی آینده رابط کاربری تاچ‌ویز از قابلیت استفاده از پوسته‌های مختلف برخوردار شود، بر همین اساس امروز تصاویری در این رابطه به بیرون درز کرد.

0

بر اساس شایعات، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی رابط کاربری خود “تاچ‌ویز” است که بر روی دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید بهره می‌بردند به کار گرفته خواهد شد.

بر اساس اطلاعات قبلی نسخه آینده تاچ‌ویز دارای پوسته‌های مختلف خواهد بود که با این قابلیت کاربر قادر خواهد بود ظاهر سیستم‌عامل را عوض کند. حال تصاویری از این قابلیت در اکانت یک کاربر ایتالیایی تبار در اینستاگرام منتشر شده است که به شایعات قبلی مهر تأیید می‌زند.

بر اساس شایعات انتظار می‌رود در نسخه‌ی آینده رابط کاربری تاچ‌ویز کاربر توانایی تغییر تصاویر پس‌زمینه، آیکون‌ها، زنگ‌ها، فونت و … را داشته باشد. بسیاری از تولیدکنندگان همانند سونی تا پیش از این، این قابلیت را در رابط کاربری خود گنجانده بودند. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که پس از انتخاب پوسته مورد نظر به قسمتی منتقل خواهید شد که امکان شخصی‌سازی بیشتر در آنجا وجود دارد.

تاکنون مشخص شده است که دستگاه‌های گلکسی S4،S5،A5 و همچنین گلکسی A3 از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و نسخه‌های منتشر شده از این دستگاه‌ها در چین هم‌اکنون از این قابلیت استفاده می‌کنند که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک دیگر کاربران محصولات سامسونگ در دیگر نقاط جهان نیز از آن بهره ببرند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.