هواوی راه‌اندازی و پشتیبانی از شبکه نسل پنجم (5G) را در سر دارد!

هوآوی قصد دارد تا با همکاری اپراتورهای کره‌ای اینترنت وایرلس نظیر اس‌کی‌تلکام، کی‌تی و ال‌جی یو پلاس، فناوری 5G را ارائه دهد.

0

بنا به گفته “سنکی لی”، مدیر فناوری هوآوی، این شرکت چینی تصمیم دارد که با ایجاد روابط نزدیک با این سه شرکت کره‌ای -اس‌کی‌تلکام، کی‌تی و ال‌جی یو پلاس- شبکه‌های 5G را راه‌اندازی کند.

با این که هنوز استانداردی رسمی برای اتصال 5G وجود ندارد، گزارش‌های اولیه حاکی بر آن است تا سال 2020 سرعت این فناوری 1000 برابر سریع‌تر از شبکه 4G فعلی خواهد بود.

طی مراسم اختتامیه Startup Nations Summit 2014 در سئول، مدیر فناوری هوآوی از همکاری شرکتش با اپراتورهای 5G خبر داد. البته هنوز معلوم نیست که واحد تحقیق و توسعه هوآوی در سئول مستقر باشد.

لی افزود: “با این که هنوز در مراحل اولیه همکاری هستیم، در مورد استقرار بخش تحقیق و توسعه در سئول، نیاز به بحث و بررسی داریم “

“کوین هو”، رییس بخش خط تولید محصولات هوآوی طی یک نشست مطبوعاتی در ماه قبل گفته بود: “هوآوی قصد دارد که شانزدهمین آزمایشگاه تحقیق و توسعه خود را در کره جنوبی احداث کند” اما لی قطعی بودن این موضوع را تکذیب کرد.

لی خاطرنشان کرد: “بیشتر نشست‌های ما با این سه اپراتور کره‌ای پیرامون مواردی مانند شبکه 5G، واحد تحقیق و توسعه و اینترنت بوده است.”

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.