مایکروسافت در ابتدای زمستان قابلیت های جدید ویندوز ۱۰ را در مراسمی به رخ می کشد

همانطور که در جریان هستید، مایکروسافت کمی پیش از نسخه پیش نمایش اولیه ویندوز 10 رو نمایی کرد و قول عرضه نسخه نهایی آن را برای تابستان سال 2015 داد.امروز خبر هایی از داخل این کمپانی منتشر گردید که بیان می کند ردموندی های خود را برای نمایش سری جدید قابلیت های ویندوز 10 در آینده ای نزدیک آماده می کنند.

0

بر اساس گزارش وب‌سایت theverge، اگرچه مایکروسافت تائید کرده که در کنفرانس CES سال آینده حضور خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد ردموندی ها در فکر مراسم خاصی بعد CES برای پرده برداشتن از قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ هستند.

گرچه در چند وقت اخیر مایکروسافت به‌روزرسانی‌های متعددی را برای نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ که در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد منتشر کرده است، اما هنوز بسیاری از ویژگی‌های آن همانند تطبیق رابط کاربری در دسترس قرار نگرفته است. طبق شایعات به نظر می‌رسد این شرکت در مراسم ماه آینده از مهم‌ترین ویژگی این نسخه از ویندوز یعنی یکسان سازی محیط‌های کاربری و فروشگاه‌های نرم‌افزاری برای گجت های متفاوت از جمله سیستم‌های رومیزی، گوشی‌های هوشمند و تبلت ها رونمایی خواهد کرد.

همچنین انتظار می‌رود که مایکروسافت در طی این رویداد برخی از ویژگی‌های نسخه آینده ویندوز فون را فاش کند. شایعه شده است که نسخه آینده ویندوز فون، ویندوز ۱۰ خوانده می‌شود. یکی دیگر از کاری‌هایی که مایکروسافت انتظار می‌رود در این رویداد انجام دهد، انتشار یک به‌روزرسانی کلی برای استفاده‌کنندگان از ایکس باکس وان است.
اگر اطلاعات منتشر شده توسط Verge درست باشد، باید در روزهای آتی شاهد ارسال دعوت‌نامه مراسم مذکور توسط مایکروسافت برای شرکای سخت‌افزاری خود باشیم.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.