ال‌جی ظاهرا سودای رقابت با سرفیس مایکروسافت را در سر دارد

بر اساس گزارشات منابع مطلع، شرکت کره‌ای ال‌جی در حال کار بر روی یک محصول هیبریدی قدرتمند برای رقابت با سرفیس مایکروسافت است.دستگاه مذکور به لطف کیبورد جداشدنی خود می‌تواند نقش یک لپ‌تاپ را ایفا کند و در حالت عادی نیز قابلیت‌های یک تبلت را به کاربر ارائه می‌دهد.

2

به نظر می‌رسد ال‌جی در حال سنت‌شکنی است و قصد دارد این تبلت را بدون نام خانوادگی G Pad روانه‌ی بازار کند.

انتظار می‌رود محصول جدید ال‌جی دارای سخت‌افزار قدرتمندی همچون پردازنده نسل چهارم اینتل و حافظه SSD باشد که می‌تواند عمر باتری بالایی را برای آن فراهم آورد. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول در دست نیست اما بر اساس شایعات به نظر می‌رسد هیبریدی جدید ال‌جی از سیستم‌عامل ویندوز ۸٫۱ و یا حتی ویندوز ۱۰ بهره ببرد.

ال‌جی در سال گذشته یک محصول هیبریدی مجهز به ویندوز ۸.۱ را با نام LG Tab-Book به بازار عرضه کرده بود که نتوانست علا رقم ظاهر جذاب آن فروش خوبی در پی داشته باشد از طرفی تبلت های اندرویدی این شرکت نیز وضع مناسبی در بازار ندارند؛ از این سو این غول کره‌ای قصد دارد با ارائه یک محصول خاص به بازار رقابت ابزارهای هیبریدی بازگردد.

به نظر شما اصلی‌ترین دلیل عدم موفقیت ال‌جی در فروش تبلت های این شرکت چیست؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. a-x1 می‌گوید

    دلیلش تبلیغات هستتتت،

  2. Amir می‌گوید

    بازار تبلت دست شرکت های بزرگی مثل اپل و ماکروسافت و سونی هست و رقابت خیلی سخته برای ال جی