فایرفاکس به زودی امکان جستجو با یک کلیک را در سایت‌های دلخواه فراهم می‌کند

چند روز پیش به اطلاعتان رساندیم که فایرفاکس قصد دارد یاهو را به عنوان جستجوگر پیش‌‌فرض جایگزین گوگل کند. حالا موزیلا تصمیم گرفته تا جستجوی سریع با یک کلیک را نیز به مرورگر محبوبش بیاورد.

1

جایگزینی یاهو به جای گوگل تنها تغییر فایرفاکس در بخش جستجو نیست و حالا مانند گوگل کروم قادر خواهید بود تا با شروع تایپ پیشنهادات فایرفاکس برای جستجو را مشاهده کرده و با یک کلیک بر روی آن‌ها مستقیماً  وارد نتایج شوید. جستجو در وب‌سایت‌های مورد نظر مانند گوگل، یاهو، بینگ، آمازون، توییتر، E-Bay و ویکی‌پدیا با تنها یک کلیک امکان‌پذیر خواهد بود و علاوه بر آن می‌توانید وب‌سایت‌های دلخواه خود مانند صفحه یک رستوران را نیز به لیست اضافه کنید.

موزیلا امیدوار است با افزودن امکانات جدید کاربران بیشتری را جذب کرده و در رقابت شدید با گوگل کروم و حالا اینترنت اکسپلورر بهبود یافته سهم بیشتری از بازار را از دست ندهد.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. هوین می‌گوید

    تا حالا هم پیشنهاد میداد فقط url ها رو پیشنهاد نمیکرد که تو خبر چیزی درباره url ننوشته پس مسئله‌ی تازه‌ایی نیست