یونیورسال پیکچرز پروژه فیلم زندگینامه استیو جابز را در اختیار گرفت

شایعات پیرامون کسب جواز تولید زندگینامه Steve Jobs توست کمپانی Universal Pictures پایان یافت. بنا‌بر گزارشات رسیده، این قرارداد کمتر از یک هفته بعد از رها کردن این جواز توسط Sony Pictures به دست Universal Pictures رسید. گفته میشود حق تولید این فیلم بیش از 30 میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

0

کارگردان فیلم معروف Slumdog Millionaire، آقای Danny Boyle کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد داشت، همچنین نقش اول این فیلم را Michael Fassbender بازی خواهد کرد. به احتمال قوی Seth Rogen و Jessica Chastain نیز به عنوان نقش‌های Steve Wozniak و دختر Steve Jobs در این اثر حضور خواهند داشت.

این فیلم بر پایه کتاب بیوگرافی Steve Jobs اثر Walter Isaacson ساخته خواهد شد. گفتنی است که این پروژه 2 سال بود که توسط کمپانی Sony Pictures در حال تولید بود که به دلایلی مختومه اعلام شد و حالا از سر گرفته شده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.