تماشا کنید: ساخت یک موستانگ 2015 فورد بر بالای بلندترین آسمانخراش جهان!

در سال 1965 فورد یکی از موستانگ‌های خود را با افتخار بر روی بلندترین ساختمان جهان در آن زمان یعنی برج Empire Estate نیویورک قرار داد. فورد تجربه زیادی در این دست شیرین‌کاری‌ها دارد.

1

حالا در سال 2014 شرکت فورد با نمایش جدیدترین موستانگ خود در بالای این ساختمان، بار دیگر این افتخار را تکرار کرد اما خب وقتی دیگر این آسمان‌خراش نیویورکی دیگر لقب بلندترین آسمان خراش را از دست داده است اما بهر حال این اتفاق نیز نتوانست فورد را برای دستیابی به هنرنمایی منحصر به فردش مایوس کند.

BillFord-BurjKhalifa-Mustang2015

به مناسبت افتتاح نمایندگی شرکت فورد در خاورمیانه و آفریقا، این شرکت اتومبیل‌سازی موستانگ مدل 2015 خود را در ساختمانی بلندتر از آسمان‌خراش های نیویورک به نمایش گذاشت. این اتومبیل به طبقه 112 برج خلیفه دبی که بلندترین ساختمان جهان محسوب می‌شود، راه یافت.

برای اختتامیه این مراسم مدیرعامل شرکت فورد، Bill Ford، نماد مشهور این اتومبیل (اسب) را نصب و مراسم ساخت این اتومبیل در بالای بلندترین ساختمان جهان را به پایان رساند. همان‌طور که بالا بردن اتومبیل از ساختمان Empire Estate راحت نبود، ساخت موستانگ در بالای برج خلیفه نیز کار بسیار دشواری بود. ویدئو مربوط به ساخت موستانگ را ببینید تا با نحوه ساخت این اتومبیل در بالای بلندترین برج جهان اشنا شوید.

autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی آقا می‌گوید

    موتورش رو سوار نکردن؟