سامسونگ اپل و ال‌جی مقام اول تا سوم ۱۰ تولیدکننده برتر تلفن همراه سال ۲۰۱۴ را از آن خود کردند

موسسه Digitimes آخرین تحلیل‌های خود را از بازار فروش گوشی‌های هوشمند در سه ماه آخر سال جاری منتشر نمود و طبق آن سامسونگ، اپل ،ال‌جی، هواوی، شیائومی و لنوو به ترتیب رده‌های اول تا ششم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند را از آن خود کرده‌اند.

2

شاید یکی از نکات جالب این گزارش نبود نام ZTE در بین ۱۰ شرکت برتر تولید کننده گوشی‌های هوشمند و همچنین سرعت رشد بالای شرکت چینی شیائومی باشد.

در این گزارش با اشاره به فروش ضعیف گلکسی اس ۵ و کاهش سود شرکت سازنده آمده است، سامسونگ در حال تغییر استراتژی خود در بازار گوشی‌های همراه و همچنین تغییر مدیران رده بالای خود است تا در سال آینده یک گوشی به تمام معنا پرچم‌دار وارد بازار نماید؛ البته نوت ۴ علا رقم فروش کم اس ۵ محبوبیت خاصی در بین کاربران ایجاد کرده است.

در ادامه آمده، اپل نیز به لطف رهبری تیم کوک شاهد فروش خوب آیفون های ۶ و ۶ پلاس است که باید دید آیا این روند در سال آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر.اگر شایعه گفته شده توسط John Gruber درست باشد، باید منتظر آیفون‌های بعدی اپل با بهره‌گیری از دو عدسی قدرتمند در دوربین اصلی و همچنین استفاده از فناوری DSLR در سال آینده باشیم.

ال‌جی نیز امیدوار است، بتواند ۳۹ درصد نسبت به سال ۲۰۰۹ پیشرفت داشته باشد و تعداد ۱۶٫۸ میلیون از گوشی‌های هوشمند خود را به فروش برساند؛ که بدون شک G3 نقش به سزایی در این رشد آمار فروش داشته است.در پایان گزارش Digitimes نیز اشاره ای به آمار فروش گوشی‌های هوشمند شده که طی آن انتظار می‌رود تا پایان سال جاری ۱٫۲۱۹ میلیارد گوشی هوشمند تولید شود که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد در پی خواهد داشت.البته Digitimes امیدوار است در سال ۲۰۱۵ نیز ۱٫۴۸۸ میلیارد گوشی هوشمند راهی بازار شود که نشان از رشد ۲۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۴ خواهد داشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Masoud می‌گوید

    ممنون آقای ایزدی
    عالی بود

  2. Arya می‌گوید

    به به سامسونگ و الجی