آشنایی با B510 و B520؛ دو پاوربانک جدید فوق‌سبک و بادوام اپیسر!

روزبه‌روز نیاز به داشتن یک گوشی هوشمند و تبلت در میان انواع کاربران به‌خوبی حس می‌شود و افراد بسیاری به سراغ آن می‌روند. در عین افزایش نیاز و استفاده روزانه از این ابزارهای هوشمند، نیاز به شارژ باتری آنها به‌صورت پی‌درپی به امری ضروری تبدیل‌شده و به همین خاطر هر روز تعداد کاربران پاوربانک‌ها نیز افزایش می‌یابد. شرکت اپیسر با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی ازجمله وزن کم، دوام بالا و طراحی زیبا، دو پاوربانک جدید B520 و B510 را برای این دسته از کاربران معرفی کرده است.

0

در واقع امروزه با افزایش توان مصرفی و کاربرد گوشی‌ها و تبلت‌ها، پاور بانک از یک وسیله جانبی معمولی به ابزاری ضروری تبدیل‌شده است و هرچه طراحی و ضریب اطمینان بالاتری داشته باشد، برای کاربر مفیدتر و کاربردی‌تر خواهد بود.

به گفته اپیسر، پاوربانک‌های جدید B510 و B520 با طراحی جدید خود هم وزن کمی داشته و هم از دوام بالایی برخوردارند. در این دو مدل از باتری‌های لیتیوم پلیمری استفاده‌شده که وزن کمتری داشته و ظرفیت و ایمنی آنها در مقایسه با باتری‌های دیگر بالاتر است. بدنه باتری‌ها نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته‌شده که به زیباتر شدن و دوام این محصول می‌افزاید.

B520_2

مدل B510 با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت دارای ضخامت 12 میلی‌متر بوده و بدنه آلومینیومی طلایی رنگ آن به دفع بهتر گرما به خوبی کمک خواهد کرد. ظرفیت این باتری برای کاربرانی که روی دستگاه خود به انجام امور عادی همچون چک کردن شبکه‌های اجتماعی و ارسال و دریافت پیغام‌های مختلف می‌پردازند مناسب خواهد بود.

B510_520-Apacer-Powerbank

مدل B520 با ظرفیت 10 هزار میلی‌آمپر ساعت ایده‌آل کسانی است که از نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و بازی‌های گوشی و تبلت به مدت‌زمان طولانی استفاده می‌کنند. B520 می‌تواند تا چهار بار گوشی iPhone را به طور کامل شارژ کند و وجود دو خروجی USB روی آن امکان شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان را فراهم می‌آورد. بدنه فلزی و لبه‌های گرد این محصول به‌خوبی بیانگر راحتی حمل و استفاده و همچنین دوام بالای آن هستند.

هر دو پاور بانک B510 و B520 از استانداردهای CE، FCC و BSMI بهره‌مندند، همچنین هر دو محصول دارای چندین ویژگی ایمنی ازجمله محافظت در برابر اتصال کوتاه، محافظت در برابر شارژ بیش‌ازحد، محافظت در برابر انتظار جریان و ولتاژ بالا و همچنین محافظت در برابر افزایش دما هستند. چهار LED در نظر گرفته‌شده برای این دو محصول نیز به‌خوبی وضعیت باتری‌ها را به کاربر نمایش می‌دهند.

Apacer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.