این کمربند می‌تواند همزمان با بالانگهداشتن شلوار شما گوشی شما را هم شارژ کند!

0

تیم شرکت Nifty (یک شرکت استارت‏آپ انگلیسی است که توسط روش ذخیره‌‏سازیMiniDrive در MacBookها برای خودش نامی دست و پا کرده است) یک طراحی خلاقانه ارائه کرده که مربوط به فن‏اوری شارژ باطری است و کسانی که معمولا در جامعه با زیر شلواری می‏‌گردند، توسط این روش جدید می‏‌توانند ابزارهای همراه خود را در حالت شارژ کامل نگه دارند.

کمربند XOO (با تلفظ زوو) یک فناوری پوشیدنی است که احتمالاً شما هم خواهان داشتن آن هستید بخصوص اگر از آن دسته افراد هستید که مقدار شارژ گوشی برای شما یک مساله‏ی مهم حساب می‏شود و چون این کمربند به دور کمر بسته می‏شود از این رو نیازی به حمل شارژر ندارید.

nifty-xoo-belt-6

تیم Nifty می‌‏گوید:

“ظاهر، حس و وزن این کمربند همانند که کمربند معمولی و زیبا است در حالی که دارای ظرفیت 2100 میلی آمپر ساعت است و می‏تواند بخوبی هر ابزاری را شارژ کند.”

nifty-xoo-belt-4

طراحی این کمربند از نسل جدیدی از باتری‏‌های پلیمری سرامیکی انعطاف‏‌پذیر است و گفته می‏‌شود که بادوام، بی‏‌خطر و مقاوم در برابر تغییرات آب و هواست. بخش قابل انعطاف باتری در بند کمربند و بقیه‏‌ی آن در سگک کمربند قرار دارد. هنگامی که سیم‏‌های شارژر استفاده نمی‏‌شوند، این سیم‏‌ها در داخل و طول کمربند قرار می‏‌گیرند که توسط خاصیت آهنربایی نگه داشته می‏‌شوند.

nifty-xoo-belt-10

این کمربند را به همان روش گوشی‌‏های هوشمند می‏‌توان شارژ کرد. بر روی سگک این کمربند بصورت ماهرانه‌‏ای 5 چراغ LED قرار دارند که مقدار سطح شارژ را نشان می‏‌دهند.

nifty-xoo-belt

بر طبق گفته‏‌های Nifty، این کمربند در حدود 2.5 ساعت (همانند گوشی iPhone 6) می‏‌تواند کاملاً شارژ شود. کمربند XOO تیم Nifty بخشی از کمپین جدید کمک‏‌های مردمی Indiegogo است و از این رو هنوز این کمربند آماده‏ عرضه نبست. با این حال اگر حامیان مالی این کمپین تا 27  آذر ۵۰ هزار دلار کمک کنند، این شرکت این محصول را با قیمت 155 دلار در تیر ماه سال آینده عرضه خواهد کرد.

YahooTech

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.