سرویس جدید Google Contributor‌ برای رهایی از تبلیغات برخی وب‌سایت‌های اینترنتی!

گوگل در حال آزمایش سرویس جدیدی به نام “Contributor” است که به کاربران اینترنت اجازه می‌دهد با پرداخت مبلغی ماهیانه، از دست تبلیغات در تعداد زیادی از سایت‌ها رهایی یابند که البته حمایتی به این سایت‌ها نیز محسوب می‌شود.

0

کاربرانی که ماهیانه مبلغی بین 1 تا 3 دلار آمریکا را پرداخت کنند، تبلیغات برنامه Google AdSense از شرکت گوگل را در آن سایت‌ها نخواهند دید و بجای آن، یک طرح خاص یا یک پیغام “تشکر” را خواهند دید.

شرکت گوگل و این سایت‌ها هر کدام سهمی از این پرداخت‌ها را دریافت می‌کنند و گوگل ادعا می‌کند که هدف از این کار حمایت از افرادی است که اینترنت را فراهم می‌کنند. با اینکه شما می‌توانید از دست تبلیغات با استفاده از نرم‌افزارها یا افزونه‌هایی رایگان رهایی یابید، در واقع گوگل می‌خواهد که مردم حق اشتراک اندکی به ناشران پرداخت کنند.

تا به‌حال، سایت‌های Urban Dictionary، The Onion، ScienceDaily، WikiHow، Mashable و Imgur به این برنامه ملحق شده‌اند و گوگل اعلام کرده که این سایت‌ها تنها تعداد کمی از سایت‌هایی است که برای این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند. برای ملحق شدن به این گروه، شما باید در این لیست انتظار ثبت‌نام کنید.

businessinsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.