Iconia Talk S تبلت جدید اندرویدی ایسر با قابلیت تماس تلفنی!

ایسر در هفته‌ی جاری تبلتی موسوم به Iconia Talk S را معرفی نمود؛ همان‌طور که از نام آن برمی‌آید برقراری تماس از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه است.

0

گجت جدید ایسر به صفحه نمایشگر ۷ اینچی از نوع IPS و با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل مجهز است که به نظر برای کاربران عادی مناسب است. در قلب Iconia Talk S از پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰، ۶۴ بیتی به کار گرفته شده و در کنار آن ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه  microSD تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت تعبیه گردید است.

Acers-Iconia-Talk-S

همچنین این دستگاه از فنّاوری ارتباطی LTE  بهره می‌برد و از دو سیم‌کارت به‌صورت همزمان هم پشتیبانی به عمل می‌آورد که جای هیچ صحبتی باقی نمی‌گذارد. Iconia Talk S از یک دوربین ۵ مگا پیکسلی در قاپ پشتی و یک دوربین ۲ مگا پیکسلی در جلو  استفاده می‌کند و تمام انرژی این قطعات را قرار است یک باتری ۳۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین نماید.

Acers-Iconia-Talk-S (2)

بر اساس اعلام ایسر، تبلت Iconia Talk S  از اواسط هفته‌ی آینده با قیمت ۲۵۰ دلار و با بهره بردن از سیستم‌عامل اندروید ۵ در بازار کشور تایوان قابل خرید خواهد بود، اما هنوز صحبتی از عرضه این محصول در بازار دیگر کشورها به میان نیامده است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.