ببینید: گلکسی اس 5 سامسونگ با اندروید 5 آب‌نبات چوبی این گونه است!

بر اساس تصاویر و خبرهای درز کرده به نظر می‌رسد سامسونگ نیز مانند دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی مشغول کار بر روی به‌روزرسانی اندروید ۵ برای رساندن به گوشی‌های خود است، در همین راستا امروز نیز تصاویری از اجرای اندروید ۵ بر روی گلکسی اس ۵ منتشر گردید.

4

چندی پیش خبر انتشار تصاویری از اجرای اندروید ۵ بر روی گلکسی نوت ۳ را اعلام کردیم، اما این بار نوبت به درز تصاویری از اجرای اندروید آب‌نبات‌چوبی بر روی پرچم‌دار سامسونگ، گلکسی اس ۵ می‌رسد.

همان‌گونه که انتظار می‌رود، سامسونگ بر روی اندروید ۵ به کار گرفته شده بر روی گلکسی اس ۵ نیز از رابط کاربری تاچ‌ویز استفاده کرده است. به نظر می‌رسد در همه نسخه‌ها و برای همه شماره مدل‌ها، پنل نوتیفیکیشن همانند شماره اصلی یک رنگ است که شاید زیاد با طراحی متریال جور در نیاید.

همان‌گونه در تصاویر فوق مشاهده می‌شود سامسونگ در نسخه جدید رابط کاربری خود، از المان‌ها و آیکون‌های بسیار فانتزی استفاده کرده که شاید به مذاق بسیاری‌ها خوش نیاید. در ادامه نیز می‌توانید مشاهده‌گر کلیپی از اجرای اندروید لالی‌پاپ بر روی گوشی هوشمند گلکسی اس ۵ باشید.

آیا شما نسخه‌ی جدید تاچ‌ویز را می‌پسندید؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. amir4lone می‌گوید

    واقعا خیلی اندروید 5 بیخود شده اندروید قبلی اس5 خیلی شیک وزیبا بود….

  2. فرزانه می‌گوید

    من اصلا از ظاهر اندروید 5 راضی نیستم در گوشی S5.به نظرم اندروید قبل ظاهر منوهاش قشنگتر بود
    ایا با GO LAUNCHER میشه حلش کرد

  3. جواد می‌گوید

    وافعا این نسخه خوب هست و جالب ولی نه برای کسی که تازه با سامسونگ کار میکنه
    گیج کنندس

  4. سعید می‌گوید

    رسما آفتابه گرفته به اندروید ۵!