رونمایی الکترونیک آرتز از نسخه جدید Need For Speed برای iOS و اندروید

سال 2014 اولین سالی است که در دهه‌ی گذشته شاهد انتشار یک بازی از سری Need For Speed برای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی نیستیم!

0

الکترونیک آرتز از بازی Need for Speed: No Limits یک بازی موبایل و تبلت که قرار است برای آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی عرضه شود، رونمایی کرد.

این بازی که توسط استودیوی سازنده‌ی Real Racing 3 ساخته می‌شود، زمانی در سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این بازی مانند Real Racing 3 رایگان خواهد بود (و شما پول خود را در بازی خرج می‌کنید) یا خیر.

nfs-no-limits-screen

روبرت هیوبنر، تهیه‌کننده‌ی بازی در بلاگ رسمی الکترونیک آرتز می‌نویسد:

“ما No Limits را دوباره از نو طرح ریزی کردیم تا یک بازی رانندگی فوق‌العاده سریع با گرافیک دیدنی تحویل طرفدارانی بدهیم که از Need For Speed انتظار دارند. بچه‌های تیم Firemonkeys اکنون سال‌ها است که Need For Speed را به موبایل‌ها می‌آورند و این افتخار ماست که یک‌بار دیگر فرصت همکاری با آن‌ها را برای منتقل کردن این فرنچایز بزرگ به دستگاه‌های کوچک‌تر داریم.”

سال 2014 اولین سالی است که در دهه‌ی گذشته شاهد انتشار یک بازی از سری Need For Speed برای کنسول‌ها یا رایانه‌های شخصی نیستیم!

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.