مایکروتل پلاس کامران؛ جدیدترین فروشگاه مجموعه مایکروتل پلاس

اسفندماه سال گذشته بود که خبر از افتتاح اولین فروشگاه مایکروتل پلاس در بلوار آرش تهران دادیم. حالا آخرین خبر اینکه تعداد این فروشگاه‌ها به تازگی به 9 فروشگاه رسیده و به زودی دهمین شعبه از آن نیز افتتاح خواهد شد. این موضوع را صبح امروز در بازدید خبری که از فروشگاه مایکروتل‌پلاس کامران که به تازگی در تهران افتتاح شده داشتیم متوجه شدیم.

0

شرکت مایکروتل در ابتکاری جالب از سال گذشته اقدام به افتتاح فروشگاه‌هایی با عنوان فروشگاه‌های مایکروتل‌پلاس نمود که حالا ظاهرا مستقل شده‌اند و کلیه کالاهای دارای گارانتی شرکت مایکروتل را همزمان با عرضه جهانی به مشتریان عرضه می‌کند.

Microtel-Plys-Kamran-04

در فروشگاه مایکروتل پلاس کامران که در خیابان جمهوری نبش خیابان لاله (نرسیده به خیابان حافظ) قرار دارد محصولات سه برند مطرح شامل سامسونگ، اچ‌تی‌سی و هواوی عرضه می‌شود که شامل آخرین محصولات عرضه شده هر سه برند است. این فروشگاه با متراژ بیش از 300 متر مربع یکی از بزرگترین مجموعه‌های فروش تلفن همراه و تبلت در کشور است که با توجه به موقعیت آن در خیابان جمهوری به عنوان قلب بازار موبایل ایران، از مهم‌ترین شعب این مجموعه تلقی می‌گردد.

Microtel-Plys-Kamran-09

مطمئنا قبول دارید که امتحان کردن یک محصول پیش از خرید آن یکی از آرزوهای هر خریداریست که به دنبال خرید یک محصول است که قرار است حتی تا چند سال به نوعی با آن زندگی کند حالا این موضوع به یکی از ویژگی‌های فروشگاه‌های مایکروتل پلاس تبدیل شده که مشتریان می‌توانند با تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهند قبل از خرید کار کرده و سوالات خود را از کارشناسان مستقر در فروشگاه‌ها بپرسند تا خریدی مطمئن داشته باشند. نکته در خور توجه این فروشگاه، تست کامل گوشی قبل از تحویل به مشتری و ارائه فاکتور رسمی و قابل پیگیری است.

Microtel-Plys-Kamran-19

یکی دیگر از مزایای خرید از این فروشگاه این است که بنابر اعلام مدیر این فروشگاه و بر اساس توافقی که مجموعه فروشگاه‌های مایکروتل پلاس با شرکت همراه سرویس خاورمیانه داشته‌اند، تاریخ آغاز گارانتی و خدمات تعویض گوشی‌هایی که از این مجموعه تهیه می‌شوند، از تاریخ صدور فاکتور محاسبه شده و خریداران از سرویس VIP بهره خواهند برد. همانطور که می‌دانید در صورت خرید از فروشگاه‌های متفرقه، تاریخ آغاز گارانتی تاریخیست که شاید هفته‌ها و یا ماه‌ها پیش از آن و هنکام صدور کارت گارانتی بر روی آن نوشته شده است.

مدیر این فروشگاه مواردی همچون ارائه کالای اصل با گارانتی معتبر، دسترسی آسان از تمام نقاط شهر، ایجاد بستر استاندارد خرید مطابق با آخرین متدهای روز، ایجاد امکان بررسی شخصی و استفاده از نظرات کارشناسی، امکان دسترسی به خدمات ثانویه (لوازم جانبی، نرم افزار و ..) اصلی، تست شده و استاندارد، ارائه خدمات ویژه به مشتریان (باشگاه مشتریان، جشنواره‌های متنوع، خدمات VIP ، خدمات کارشناسی) را از جمله امکانات ویژه این فروشگاه برشمرد.

Microtel-Plys-Kamran-15

شرکت مایکروتل پلاس اخیرا با راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به مشتریان و ارائه کارت‌های گارانتی و رویال به خریداران خود، گام های مثبتی در ایجاد رضایت خاطر خریداران برداشته است. باشگاه مشتریان مایکروتل پلاس امکان تعامل هر چه بیشتر بین شرکت و خریداران را فراهم کرده و این شرکت با برگزاری جشنواره‌های فصلی برای اعضای باشگاه، به صورت دوره‌ای جوایز نفیسی را در نظر گرفته است.

همانطور که نوشتیم فروشگاه مایکروتل‌پلاس کامران نهمین فروشگاه فیزیکی مایکروتل پلاس است و ظاهرا دهمین فروشگاه مایکروتل پلاس به زودی در شهر کرج افتتاح خواهد شد و مایکروتل پلاس افتتاح فروشگاه‌های دیگری در سطح شهر تهران را در نظر دارد.

آدرس فروشگاه‌های مایکروتل پلاس:
• تهران – خیابان جمهوری اسلامی – نرسیده به پل حافظ – نبش کوچه لاله – فروشگاه کامران
• تهران – خیابان حافظ -بازار موبایل ایران – طبقه همکف – شماره 228 – برندشاپ سامسونگ
• تهران – خیابان حافظ – بازار موبایل ایران – طبقه دوم– شماره 420 – برندشاپ هوآوی
• تهران – خیابان حافظ – بازار موبایل ایران – طبقه دوم– شماره 413 – برندشاپ اچ تی سی
• تهران – بولوار آفریقا –بالاتر از پمپ بنزین- بولوار آرش – پلاک 37
• تهران – شهرک غرب –خیابان ایران زمین – مجتمع تجاری گلستان – حیاط غربی –شماره 172
• تهران – خیابان جمهوری اسلامی – بعد از خیابان شیخ هادی -پاساژ یگانه – طبقه همکف – واحد 11
• تهران – اتوبان امام علی – جنب ایستگاه مترو شهید مدنی – مرکز تجاری تیراژه2 – طبقه دوم –شماره 213
• یزد – خیابان آیت ا… کاشانی – روبروی مجتمع شهاب
• فروشگاه اینترنتی به نشانی mtplus.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.