رکورد گینس سریعترین ارسال پیامک این‌بار با آیفون 6 پلاس شکسته شد

مارسل فرناندز فیلو که در اردیبهشت‌ماه با یک گلکسی اس 4 توانسته بود رکورد جهان را بشکند این بار با یک آیفون 6 پلاس توانست رکورد خود را یک ثانیه کاهش داد.

1

هنگامی که این نوجوان برزیلی رکورد جهانی گینس برای سرعت پیام کوتاه با استفاده از یک گلکسی اس 4 سامسونگ شکست شاید میلیون‌ها کاربر آیفون حسرت خوردند. مطمئنا آن‌ها دوست داشتند این رکورد با یک آیفون شکسته شود اما خب کیبرد Fleksy که مارسل از آن برای رکوردشکنی استفاده کرده بود برای سیستم عاملiOS شرکت اپل ارائه نشده بود.

اما حالا، این کیبرد که نه تنها سرعت تایپ را افزایش می‌دهد بلکه تایپ را بسیار جذاب و سرگرم‌کننده می‌کند، برای iOS نیز ارائه شده و این بار مارسل رکورد سریع‌ترین تایپ را با آیفون 6 پلاس شکسته است.

مارسل در اردیبهشت‌ماه توانست با استفاده از گلکسی اس 4 یک پیام متنی 25 کلمه‌ای را در عرض 18.19 ثانیه تایپ کند اما این بار مارسل با استفاده از آیفون 6 پلاس در حضور داوران کتاب رکوردهای گینس همان کلمات را در 17.00 ثانیه تایپ کند و رکورد پیشین خود را بشکند.

وی می‌گوید: واقعاً نمی‌دانم چرا بر روی آیفون سریع‌تر نوشتم. شاید به دلیل تفاوت در اندازه صفحه نمایش یا شاید به دلیل سرعت واکنش صفحه لمسی است. با این حال، خوشحالم که می‌توانم بر روی هر دو دستگاه از کیبورد Fleksy بهره ببرم.

البته این احتمال وجود دارد که به هر حال در این مدت زمان، وی جمله مورد نظر را آن‌چنان به ذهنش سپرده که برایش مانند تایپ یک عبارت کوتاه مانند «ساعت 8 می‌رسم خونه» است. با این حال این رکورد متعلق به این نوجوان است و هیچ‌کس نمی‌تواند این موضوع را انکار کند. به ویژه با توجه به این که برزیل نتوانست برنده جام جهانی فوتبال شود این رکورد ارزش زیادی دارد.

شما هم می‌توانید سعی کنید البته قبل از خریدن کیبرد Fleksy از گوگل‌پلی یا آیتونز فعلا همین بالا به ویدئوی تمرین مارسل نگاه کنید تا ببینید چگونه این کار را انجام می‌دهد! راستی این کیبرد در iOS فعلا از فارسی پشتیبانی نمی‌کند!

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مسیحا می‌گوید

    برای درخواست زبان فارسی از سازندگان این برنامه، به آدرس زیر رفته و با ثبت نام، روی گزینه 3vote کلیک کنید:
    http://feedback.fleksy.com/forums/250787-fleksy-keyboard-for-ios/suggestions/6490437-persian-language