لیست احتمالی گوشی های هوشمند هواوی در سال ۲۰۱۵ لو رفت

بدون شک امروزه، هواوی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی همراه در جهان شناخته می‌شود، اما به نظر این شرکت مهارت خاصی در حفظ اسرار خود نداشته زیرا اطلاعات از مسیر حرکت آن در سال آینده به بیرون درز کرد.

0

بر اساس اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد هواوی در ماه‌های اولیه سال آینده میلادی Ascend Mate 8 را همراه نمایشگری با کیفیت ۲K، پردازنده Kirin 930  و با قیمت ۶۵۰ دلار به‌عنوان جانشینی برای Mate7 به بازار خواهد فرستاد.

طبق شایعات Mate 8 تنها محصول عرضه شده هواوی در سال آینده با کیفیت تصویر ۲K نخواهد بود، زیرا بر اساس جدول درز کرده از محصولات سال آینده، این شرکت یک گوشی هوشمند جدید را با نام Ascend D8 و مشخصات صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲K، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و پردازنده ی Kirin 950 معرفی خواهد کرد که به نظر در زمان عرضه  ۸۰۰ دلار قیمت گزاری شود.

Huawei-2015-portfolio-Ascend-D8-P8-Mate8

اطلاعات دیگری در این جدول یافت می‌شود که بیان می‌کند این شرکت چینی در سال آینده ۴ گوشی هوشمند جدید با نام‌های Ascend 5,Ascend 5X, Ascend7 و 7X Ascend را با صفحات ۵ یا ۵٫۵ اینچی HD و در بازه قیمت ۱۱۵ تا ۳۲۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد. البته هنوز صحت سقم اطلاعات تائید نشده و تنها راه پی بردن به‌درستی آن‌ها، صبر است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.