گوشی هوشمند Meizu MX4 Pro با صفحه‌نمایش QHD و پردازنده قدرتمند رونمایی شد

Meizu از شرکت‌هایی است که به جز در شرق آسیا در مناطق دیگر چندان شناخته شده نیست؛ با این حال تولید گوشی‌های خوش‌قیمت، خوش‌قیافه و قدرتمند اخیراً توجه کاربران مختلف را جلب کرده است. MX4 Pro پرچم‌دار جدید این شرکت است که به جنگ اندرویدی‌های گردن‌کلفت خواهد رفت.

1

Meizu-MX4-Pro-White

MX4 Pro از نظر ظاهری همان‌طور که پیش از این لو رفته بود درست شبیه به MX4 طراحی شده است. این گوشی با بدنه آلومینیمی حالا بزرگتر شده تا صفحه‌نمایش 5.5 اینچی را در خود جای دهد. دکمه لمسی Home در پایین گوشی نیز حالا با یک دکمه سخت‌افزاری شبیه به گلکسی اس2 جایگزین شده است که وظیفه تشخیص اثر انگشت را برعهده خواهد داشت. MX4 Pro حدود 9 میلی‌متر ضخامت و 158 گرم وزن دارد و با کم کردن حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش به 2.8 میلی‌متر 76.5 درصد سطح جلویی گوشی را به پنل QHD خود اختصاص داده است. این صفحه‌نمایش با تراکم پیکسلی 546 پیکسل در اینچ و 450 نیت روشنایی مسلماً از بهترین‌ها خواهد بود.

Meizu-MX4-Pro-Gold-Gray

همان‌طور که انتظار داشتیم Meizu از پردازنده سامسونگی Exynos 5430 در این گوشی استفاده کرده که اولین بار در گلکسی آلفا به کار گرفته شد. این چیپست 4 هسته پردازشی 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A15 را در کنار 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی Cortex-A7 جای داده و به پردازنده گرافیکی Mali T628MP6 با فرکانس 600 مگاهرتز مجهز شده است. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16، 32 یا 64 گیگابایتی از مشخصات فنی دیگر این گوشی است.

Meizu-MX4-Pro-Camera

دوربین پشتی گوشی یک سنسور 20.7 مگاپیکسلی از سونی با فناوری Exmor RS و مدل IMX220 را در پشت پوششی از یاقوت کبود در خود دارد و دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 84.4 درجه انتخاب شده است.

Meizu-MX4-Pro-fingerprint-scanner

برخلاف شایعات در مورد سیستم‌عامل اوبونتوی لمسی و یا YunOS علی‌بابا این گوشی به اندروید 4.4.4 با پوسته Flyme OS مجهز شده است. حسگر اثر انگشت گوشی به ادعای Meizu تنها در نیم‌ثانیه تشخیص را انجام خواهد داد حتی اگر دست شما خیس و یا کمی کثیف باشد. درایور و چیپ صدای این گوشی از بهترین نوع انتخاب شده تا باکیفیت‌ترین صدا را فراهم کند.

Meizu-MX4-Pro-colors

Meizu MX4 یک شباهت دیگر هم به آیفون دارد و آن هم رنگ‌های سفید/نقره‌ای، طلایی و مشکی/خاکستری آن است. در مورد قیمت و زمان عرضه این گوشی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مخلوطی از طراحی سامسونگ و اپل
    این دیگه شاه دزده