این اولین تصویر منتسب به هواوی Ascend P8 با بدنه فلزی/سرامیکی است

هنوز چند ماه بیشتر از زمان معرفی گوشی Ascend P7 توسط هواوی نمی‌گذرد، اما به نظر وقت معرفی نسل جدیدی از این گوشی هوشمند با نام P8 فرا رسیده ؛.زیرا بر اساس اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد هوای خود را برای معرفی گوشی Ascend P8 در نمایشگاه CES 2015 آماده می‌کند.

0

طبق شایعات منتشرشده توسط یکی از خرده فروشی‌های چینی، اسند پی ۸ هم‌اکنون در حال طی آزمون‌های نهایی است. این منبع همچنین تصویری از این گوشی منتشر کرده که در صورت صحت آن، به نظر می‌رسد پی ۸ دارای بدنه فلزی/سرامیکی خواهد بود.

به نظر می‌رسد اسند پی ۸ دارای صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل و چگالی تصویر ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که در قلب این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Kirin ۹۳۰ با لیتوگرافی ۱۶ نانومتری FinFET استفاده گردد. در اینجا باید خاطرنشان شویم که آخرین نسل پردازنده‌های سیلیکون هواوی با نام Kirin ۹۲۵ شناخته می‌شود که در گوشی Ascend Mate ۷ به کار گرفته شده است.

از تصویر منتشر شده جزئیات زیادی قابل روئیت نیست، اما به نظر می‌رسد اسند پی ۸ مانند نسل‌های قبلی خود دارای بدنه‌ ای ساده با انحنایی در حاشیه‌، مانند آیفون ۶ باشد. در شایعات منتشر شده اشاره‌ای به زمان عرضه این گوشی نگردیده است، اما انتظار می‌رود اسند پی ۸ در زمان ورود به بازار ۴۹۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

  Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.