معرفی اولین گوشی هوشمند و تبلت Jolla با سیستم عامل شمشیرماهی در روز چهارشنبه

ممکن است شرکت جولا را بشناسید این شرکت فعالیت خود را سال گذشته با شرکت نوکیا برای تولید گوشی هوشمند با سیستم عامل MeeGo شروع کرد و بنا به دلایلی نوکیا تولید آن را متوقف کرد. حالا این شرکت قرار است یک گوشی هوشمند پر قدرت را در آبان ماه معرفی و عرضه کند.

0

شرکت Jolla قرار است در تاریخ 28 آبان ماه یعنی چهارشنبه هفته جاری گوشی هوشمند خود را در یک رویداد مطبوعاتی به صورت رسمی معرفی کند.

شرکت Jolla تصویر زیر را در صفحه رسمی توییتر و فیس‌بوک و وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده که تاریخ معرفی یک گوشی هوشمند یا یک تبلت را اعلام  می‌کند. ممکن است دستگاه تولید شده صفحه نمایش بسیار بزرگی داشته باشد و همچنین این احتمال وجود دارد که اندازه صفحه نمایش آن 4.5 اینچی باشد.

دستگاه جدید Jolla قرار است با سیستم عامل شمشیرماهی (Sailfish) منتشر شود همانطور که می‌دانید شمشیرماهی یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس است. انتظار می‌رود اولین گوشی هوشمند این شرکت دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح 540 در 960 پیکسل باشد و قدرت آن توسط پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon 400 و رم 1 گیگابایتی تامین شود.

قیمت این گوشی هوشمند 349 یورو تعیین شده و انتظار می‌رود که قبل از پایان سال جاری میلادی پا به بازار گوشی‌های هوشمند نیز بگذارد. نظر شما چیست؟ آیا گوشی هوشمند شرکت Jolla می‌تواند با گوشی‌های هم سطح خود رقابت کند؟

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.