iXpand فلش مموری SanDisk برای دستگاه مجهز به iOS‌ شما

شرکت SanDisk از فلش مموری جدید خود با نام iXpand Flash برای دستگاه‌های استفاده‌کننده از سیستم‌عامل iOS 7 و iOS 8 رونمایی کرد. iXpand دارای یک تبدیل سرخود است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن، آیفون و آی‌پد خود را به این فلش مموری متصل کنند.

0

شما می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که عکس‌ها و فیلم‌های گرفته‌شده توسط  دوربین دستگاه را به صورت خودکار به فلش مموری منتقل کند.

iXpand دارای کراس-پلتفرم encryption است و این قابلیت را دارد که با رمز گذاری بر روی فلش مموری، از اطلاعات خود محافظت کنید.iXpand بر روی دستگاه‌های iPhone 6 ،iPhone 6 Plus ،iPhone 5s ،iPhone 5c ،iPhone 5 ،iPad Air 2 ،iPad Air ،iPad mini 3 ،iPad mini 2 و iPad mini به درستی کار می‌کند.

اگر به داشتن iXpand علاقه‌مند شده‌اید باید بگوییم، این فلش مموری برای مدل ۱۶ گیگابایتی ۵۹٫۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است، این در حالی است که مدل ۳۲ گیگابایتی ۷۹٫۹۹ دلار و  مدل ۶۴ گیگابایتی ۱۱۹٫۹۹دلار قیمت دارد که به صورت انحصاری توسط Best Buy عرضه خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.