احتمال انتشار آپدیت Denim برای گوشی های ویندوز فون در اواخر ماه جاری

در چند وقت اخیر خبرهای متعددی از زمان انتشار آپدیت بعدی ویندوز فون که Denim نام دارد شنیده شد، اما طبق تازه‌ترین شایعات این به‌روزرسانی در اواخر ماه جاری برای برخی از مدل‌های لومیا عرضه خواهد شد.

0

بر اساس شایعات، بازه زمانی اواخر ماه نوامبر تا اوایل ماه دسامبر برای انتشار بسته‌ی به‌روزرسانی Denim در نظر گرفته شده است.

طبق اطلاعات جدید به نظر می‌رسد آپدیت نیم هم اکنون با نسخه‌ی ۵ اپلیکیشن Lumia Camera آماده‌ی انتشار برای مدل‌های لومیا ۸۳۰، ۹۳۰ و۱۵۲۰ است، همچنین منابع مختلف این نکته را نیز بیان می‌کنند که آپدیت دنیم در ابتدا برای مناطق خاصی منتشر خواهد شد.
البته شایعاتی نیز در رابطه با انتشار این به‌روزرسانی در روزهای آخر سال ۲۰۱۴ موجود است، اما نقطه‌ی مشترک تمامی این شایعات آماده شدن آپدیت دنیم و انتشار نه چندان دور آن است.

بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که آپدیت دنیم همراه با ویژگی‌های جدید از جمله قابلیت فیلم‌برداری آهسته، فلش دینامیک، قابلیت فیلم با کیفیت ۴K و بسیاری تغییرات دیگر که قبلاً به آن‌ها پرداخته‌ایم منتشر خواهد شد.

nokiapoweruser

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.