تحت تعقیب ترین هکر FBI از نام گربه‌اش برای رمز عبور استفاده می‌کرده است

یک هکر معروف که به عنوان تحت‌ تعقیب‌ترین هکر اف.بی.آی شناخته می‌شدو البته هم اکنون در زندان به سر می‌برد، اعلام کرده که شاید علت لو رفتنش کلمه عبور ضعیفش بوده باشد!

0

Screen-Shot-2013-05-28-at-2.48.15-PM

“جرمی هاموند”، در حال حاضر در زندان مشغول گذراندن 10 سال حبس خود به خاطر حملات اینترنتی به تشکیلات خصوصی مختلف، گروه‌های حقوقی و هزاران فرد دیگر که از دید خیلی افراد غیر قابل نفوذ است، می‌باشد.

شاید از نظر و دیگاه اکثر اشخاص، چنین هکر ماهری اطلاعات شخصی و محرمانه‌اش را کاملا امن و محافظت شده نگهداری می‌کند، اما او اخیرا به خبرگزاری‌ها گفته که کلمه عبور او نام گربه‌اش بوده است! “Chewy123”

هاموند هنوز متوجه این موضوع که چگونه پلیس فدرال توانسته او را به دام بیندازد و از سد برنامه‌های رمزگذاری هاموند بگذرند و مدارک اثبات جرم او را کسب کنند، نشده اما حدس او رمز عبور ضعیف خود است.

قاضی دادگاه هاموند، سال گذشته او را به جرم نافرمانی از قوانین شهروندی و هک کردن وب‌سایت‌های سیاسی که از نظر هاموند جهت نادرستی داشتند به 10 سال حبس محکوم کرد.

TahooTech

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.