گلکسی A5 دو سیم کارته در وب‌سایت چینی سامسونگ ظاهر شد!

مهرماه گذشته سامسونگ ۲ محصول جدید خود را با نام‌های گلکسی A5 و گلکسی A3 رونمایی کرد و در همان مراسم وعده داد که آبان‌ماه امسال این ۲ گوشی‌‌هوشمند را به بازار عرضه کند.

6

سامسونگ از آن زمان تاکنون در مورد این محصولات سکوت اختیار کرد تا اینکه امروز بدون اطلاع قبلی شاهد گلکسی A5 در وب‌سایت چینی سامسونگ بودیم. با این حساب می‌توان حدس زد که ابتدا گلکسی A5 عرضه خواهد شد و به دنبال آن شاهد ورود گلکسی A3 به بازار نیز خواهیم بود.

Samsung-Galaxy-A5-dualSIM-China

گلکسی A5 برای بازار چین ساخته شده است و از ۲ سیم‌کارت به همراه قابلیت‌های جدیدی که سامسونگ در چند ماه اخیر معرفی کرده‌ است بهره می‌برد. ضخامت این گوشی تنها ۶.۷ میلی‌متر می‌باشد و با این حساب می‌توان در کنار گلکسی آلفا از آن به عنوان باریک‌ترین گوشی همراه سامسونگ نام برد.

از لحاظ طراحی نیز سامسونگ برای این ۲ مدل جدید خود سلیقه به خرج داده و آنها را به قاب کاملا فلزی یک‌پارچه مجهز کرده است. اگرچه برخی گزارش‌ها از مشکل ضعف سیگنال و مشکل آنتن‌دهی ناشی از این طراحی خبر دارند.

ین گوشی به صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت 720p از نوع AMOLED مجهز است و از دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو و ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی بهره می‌برد، سیستم‌عامل در نظر گرفته شده نیز اندروید ۴.۴ کیت‌کت است و چیپست ۴ هسته‌ای  اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز وظیفه پردازش این گوشی را به عهده دارد.

سایر امکانات گلکسی A5 را می‌توان ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به همراه باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری غیر قابل تعویض نام برد. هر ۲ مدل گلکسی A5 و A3 از سری جدید گلکسی A می‌باشند و احتمال می‌دهیم که مدل بزگتری از این سری تحت عنوان A7 نیز در راه باشد.

در خصوص عرضه شدن این محصولات در چین نیز شایع شده است که سامسونگ چند وقت پیش مشکلاتی با گوشی‌های جدید خود داشته و برای اینکه این اشکلات به حداقل برسد، عرضه محصولات را در بازارهای آسیا قبل از ورود به بازار جهانی در پیش گرفته است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. محبوبه می‌گوید

    سلام وقت بخیر.
    چطور سیم کارت دوم گوشی سامسونگ a5 فعال میشود. گزینه dual sim cart غیر فعال است. با آپدیت گوشی هم فعال نمی شود. لطفا.راهنمایی بفرمایید..
    متشکر.

  2. hoba می‌گوید

    س. چجوری سیمکارت بزارم لطفا راهنمایی کنید

  3. erfan می‌گوید

    سیم دومش فعال نمیشه

  4. نفس می‌گوید

    سیمکارت دوم من فعال نمیشه؟ تنظیمات خاصی داره؟

  5. مهدی می‌گوید

    خیلی گوشیه خوبیه . همه دوستای من آرزو دارن که این گوشی رو داشته باشن

  6. مهدی می‌گوید

    گوشیه خوبیه ولی من بلد نیستم قابش رو باز کنم