تعداد برنامه‌های فروشگاه ویندوز و ویندوز فون به 525 هزار نرم‌افزار رسید

مایکروسافت اعلام کرد که تعداد اپلکیشین های در دسترس برای ویندوز و ویندوز فون از 500 هزار گذشته است، این آمار و ارقام در وب سایت مایکروسافت مرتب به روز رسانی میشود.

بنا بر گزارشات رسیده، از 525 هزار اپلیکیشن در دسترس، حدود 187 هزار اپلیکیشن مختص ویندوز و حدود 340 هزار اختصاصی برای سیستم عامل ویندوز فون می باشد

1

بنا بر گزارشات رسیده، از 525 هزار اپلیکیشن در دسترس، حدود 187 هزار اپلیکیشن مختص ویندوز و حدود 340 هزار اختصاصی برای سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. این آمار ادغامی که آخرین بار در تاریخ 30 سپتامبر به‌روز رسانی شده، بدون شک نسبت به دو ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است.

شاید این رقم در مقایسه با 1.3 میلیون اپلیکیشن اپل استور یا آمار مشابه برای اندروید، چندان تحسین برانگیز نباشد، اما شکی نیست که مایکروسافت در جهت کم کردن این فاصله، بین تعداد اپلیکیشن‌های در دسترس برای سیستم عامل خود و رقبا، و همچنین تشویق توسعه‌دهندگان برای کار پیرامون سیستم عامل ویندوز تلاش موفقیت‌آمیزی انجام داده است.

قطعا در حال حاضر ویندوز فون در مسیر درستی قرار گرفته اما هنوز مایکروسافت نمی‌تواند شانسی برای جلو زدن از اپل یا اندروید داشته باشد مگر آنکه ایرادات و نقاط ضعف وارد به سیستم عامل خود را مانند گذشته بیش از پیش مرتفع  کند.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    سلام من htcx8دارم نمیدونم.جه جوری برنامه هاشو دانلود کنم اکه میشه کمکم کنید