سامسونگ برای امنیت بیشتر کاربران سرویس KNOX به بلک‌بری پناه برد!

سامسونگ و بلک‌بری به‌طور مشترک از سرویس امنیتی BES12 پرده برداشتند که قرار است کاربران پلتفرم امنیتی KNOX سامسونگ از اوایل سال 2015 در این سرور که امن‌تر از سرورهای خود سامسونگ است، میزبانی شوند.

0

وقتی دو شرکت موفق و نام‌آشنای فناوری به‌کمک هم می‌آیند تا اطلاعات کاربران گوشی‌های گلکسی را بهتر تامین کنند، این پلتفرم جدید مزیت‌های دیگری علاوه بر ایمنی تضمین‌شده دارد. برای نمونه می‌توان از رابط‌کاربری به‌روزرسانی‌شده و جداسازی اطلاعات شخصی و شغلی برای ذخیره‌کردن منظم و ایمن‌سازی بهتر آنها نام برد.

این تحولات به‌نظر می‌رسد بدون ارتباط با شایعات اخیر مبنی‌بر نا‌امن‌بودن KNOX نباشند! ماه گذشته گزارشی منتشر شد که بیان می‌کرد هک‌کردن این پلتفرم امنیتی سامسونگ که حاوی اطلاعات شخصی و شاید محرمانه کاربران می‌باشد، کار دشواری نیست.

قبل از آن نیز اوایل امسال بود که مدیرعامل بلک‌بری، John Chen هشدار داد که KNOX به‌قدرکافی امن نیست تا بتواند از اندروید محافظت کند. ظاهرا سامسونگ نیز به ایرادات موجود در سیستم خود پی‌برده و تصمیم به همکاری با رقیب خود گرفته‌است رقیبی که در سال‌های گذشته، غول کُره‌ای در کاهش میزان سهم بازارش بی‌تاثیر نبوده!

نظر شما دراین باره چیست؟! آیا سامسونگ با یاری بلک‌بری قادر به تامین امنیت حداکثری کاربرانش خواهدشد؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.