درز دوباره تصاویری از گوشی هوشمند Meizu MX4 Pro

مدتی است که گوشی هوشمند Meizu MX4 Pro توجه رسانه‌های آنلاین را به خود جلب کرده و ظاهرا قرار است که هفته آینده در تاریخ بیست و هشتم آبان ماه به‌طور رسمی معرفی شود. تاکنون چند تصویر از گوشی هوشمند Meizu MX4 Pro منتشر شده بود و اکنون چند تصویر دیگر نیز از این دستگاه فاش شده است.

0

آخرین تصویر منتشر شده نسخه مشکی آن را به رخ می کشد که دارای ظرافت خاصی است. گفته شده است که گوشی هوشمند MX4 Pro دارای پردازنده هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتزی Exynos 5 سامسونگ و رم 3 گیگابایتی است. علاوه بر این حافظه داخلی آن 16 گیگابایت بوده که با درگاه کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

Meizu-MX4Pro

صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.5 اینچی و با کیفیت Quad HD با وضوح 2560 در 1440 پیکسل است و مجهز به سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت خواهد بود. مشخصات دیگر MX4 Pro شامل دوربین قاب پشتی 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است که برای مکالمه‌های تصویری و تصاویر سلفی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

این دستگاه دارای پشتیبانی از شبکه‌های 4G LTE و تمامی امکانات ارتباطی از قبیل وای‌فای و بلوتوث است. باید تا هفته آینده برای معرفی رسمی این گوشی هوشمند صبر کنیم.

geeky-gadgets

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.