شایعه: آی‌پد 12.9 اینچی اپل در بهار سال آینده روانه بازار خواهد شد

0

پیش از این شنیده بودیم که تولید آی‌پد 12.9 اینچی پرو به تاخیر افتاده است که دلیل این تاخیر این است که تامین‌کنندگان اپل در حال حاضر روی گوشی هوشمند جدید این شرکت یعنی آیفون 6 تمرکز کرده‌اند.

اکنون باتوجه به گزارش‌های اخیر ممکن است تولید انبوه آی‌پد 12.9 اینچی را در سه ماه دوم سال آینده یعنی 2015 آغاز شود این در حالی است که قبلا قرار بود  شرکت اپل تولید را در سه ماه اول 2015 آغاز کند و آن را به بازار عرضه کند. این بدان معنی است که تا پایان ماه آوریل و مه 2015 آی‌پد پرو دیده نخواهد شد.

اما خب انتظار می‌رود که تمرکز اپل روی تولید این محصول در سه ماه اول سال آینده آغاز شود. شایعه شده است که آی‌پد پرو دارای اندازه صفحه نمایش 12.9 اینچی Quad HD با وضوح 2560 در 1440 پیکسل است.

اپل پردازنده سریع‌تر و قدرتمند تر A8X را برای آیپد ایر2 معرفی کرد و اکنون شایعه شده است که آی‌پد جدید دارای رم 2 گیگابایتی نیز خواهد بود. به زودی قرار است که اطلاعات دقیق و مشخصات کامل آی‌پد پرو توسط اپل منتشر شود به محض انتظار این اخبار شمار ا در فارنت نیز مطلع خواهیم کرد.

macrumors

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.