مایکروسافت رسما تایید کرد: تمام گوشی های لومیا مجهز به ویندوز فون ۸ به ویندوز ۱۰ آپدیت خواهند شد

موضوع دریافت به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ برای تمامی گوشی‌های ویندوزفونی، مسئله‌ای است که ذهن افراد مختلفی را درگیر کرده، از این‌رو مایکروسافت برای پایان دادن به شایعات در صفحه‌ی تویتر رسمی لومیا در پاسخ به یک کاربر اعلام کرد که تمام گوشی‌های لومیا می‌توانند آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت نمایند.

1

چندی پیش خبر مهاجرت تمام گوشی های لومیا به ویندوز فون ۱۰ را به نقل از یک توسعه دهنده ی ویندوز ۱۰ اعلام کرده بودیم، اما اکنون خود مایکروسافت در صفحه رسمی لومیا در شبکه اجتماعی تویتر، در پاسخ به سوال یکی از کاربران با قاطعیت اعلام کرد که تمام گوشی هایی لومیا (حتی با رم ۵۱۲) می توانند آپدیت ویندوز ۱۰ را دریافت کنند.

طبق اطلاعات دریافتی می‌دانیم که مایکروسافت هم‌اکنون مشغول تست ویندوز ۱۰ بر روی پرچم‌دار جدید خود که با نام لومیا ۹۴۰ شناخته می‌شود است. گرچه اکنون دیگر مطمئن هستیم که تمام گوشی‌های لومیا توانایی به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰ را دارند، اما هنوز  خبری از محدودیت‌های احتمالی در بعضی دستگاه‌ها در دست نیست.

Windows-10-updates-WIndows-Phone-8-all-Lumias-02

همان‌طور که می‌دانیم یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های ویندوز ۱۰، به کار گیری آن بر روی پلتفرم‌های مختلفی از جمله گوشی‌های همراه، دستگاه‌های رومیزی، تبلت ها و شاید ساعت‌های هوشمندی که در آینده قرار است با بازار عرضه شوند است و امید می‌رود این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز در تابستان سال آینده به صورت رسمی عرضه شود.

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. a-x1 می‌گوید

    windows phone 7.8 ? to 10? :(