اپلیکیشن Google Keep با طراحی متریال به‌روز شد

طی چند ماه اخیر شاهد به‌روز‌رسانی‌های متعدد اپلیکیشن‌های مختلف برای هماهنگی با ظاهر و امکانات جدید اندروید 5 بوده‌ایم و البته در این میان، اپلیکیشن‌های گوگل بیشترین توجه را جلب می‌کنند چراکه این اپ‌ها به نوعی الگوی سایر توسعه‌دهندگان هستند تا از طراحی مَتریال اندروید آب‌نبات‌چوبی در برنامه‌های خود بهره ببرند. امروز نیز به بررسی یک اپلیکیشن گوگلی به‌روزشده می‌پردازیم.

0

اپلیکیشن Google Keep تازه‌ترین موردی است که به‌طور عمدهو از نظر ظاهری به‌روزرسانی شده است. اگر با این سرویس آشنایی ندارید جای نگرانی نیست! Keep یک سرویس یادداشت‌برداری ساده مشابه Evernote است که به کاربران اجازه می‌دهد یادداشت‌های خود را ذخیره کنند و در آینده به آنها دسترسی داشته‌ باشند.

در این برنامه شما قادر هستید یادداشت های سریع و ساده‌ای بنویسید یا با عکاسی، نوت‌برداری تصویری انجام دهید.

استفاده از این خدمات گوگل چند مزیت نسبت به سرویس‌های مشابه دارد. گوگل بصورت رایگان یادداشت‌هایتان را در تمامی دستگاه‌های شما که از گوگل یا اندروید پشتیبانی می‌کنند، همگام‌سازی می‌کند. علاوه برآن تمامی یادداشت‌ها در این برنامه قابل بازیابی‌اند.

GoogleKeep

امکانات جدید چشم‌گیری بجز پشتیبانی از رابط‌کاربری گجت‌های پوشیدنی Android Wear در این آپدیت جدید نسخه 3.0.1 گوگل‌کییپ دیده نمی‌شود. اما تغییرات ظاهری برپایه طراحی مَتریال و بکارگیری گرافیک و رنگبندی جدید به حد‌کافی جذاب هستند تا کاربران را تشویق به به‌روز‌رسانی کنند.

شماهم هم‌اکنون می‌توانید نسخه جدید اندرویدی Google Keep 3.0.1 را از گوگل‌پلی و یا برای کامپیوتر، از کرُوم‌اِستور دانلود کنید.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.