اشتراک پولی یوتیوب با حذف تبلیغات و ذخیره ویدئو برای تماشای آفلاین از راه رسید

همان‌طور که پیش از این نیز شایعاتی شنیده می‌شد یوتیوب بالاخره سرویس اشتراکی پولی خود را با نام Music Key به صورت آزمایشی فعال کرد. با این سرویس کاربران می‌توانند بدون تبلیغات ویدئو تماشا کنند و یا بر روی گوشی و تبلت خود ویدئوها را آفلاین و یا در پس‌زمینه پخش کنند.

0

هزینه ماهیانه این سرویس فعلاً در مرحله آزمایشی 7.99 دلار در ماه و در آینده 9.99 دلار خواهد بود. با ثبت این اشتراک شما نه تنها عضو ویژه یوتیوب محسوب خواهید شد بلکه اشتراک ویژه Google Play Music را نیز دریافت کرده و به 30 میلیون آهنگ مختلف آنلاین دسترسی خواهید داشت که خود تاکنون 9.99 دلار در ماه هزینه داشت.

با این اشتراک بخش موزیک ویدئو نیز به اپلیکیشن Play Music اضافه شده و همچنین زبانه موزیک هم به اپلیکیشن و وبسایت یوتیوب افزوده خواهد شد. پس از آن می‌توانید ویدئوها را برای تماشا در حالت آفلاین ذخیره کرده و همچنین آن‌ها را در پس‌زمینه نیز پخش کنید. سرویس Music Key فعلاً به صورت آزمایشی و با دعوتنامه در دسترس خواهد بود اما کاربران اولیه می‌توانند 6 ماه به صورت آزمایشی و رایگان از آن استفاده کنند.

  GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.