Android Wear 5 آب‌نبات چوبی در راه است! انتظار این قابلیت‌های جدید را داشته باشید!

تنها چند ماه از عرضه رسمی Android Wear یا همان سیستم عامل جدید شرکت گوگل برای دستگاه‌های پوشیدنی می‌گذرد و حالا با عرضه اندروید 5 ظاهرا باید به همین زودی منتظر عرضه نسخه جدید اندروید ویز برای دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل باشیم!

0

البته پس از سالها انتظار برای ویژگی‌های خاص آن اکنون با درز اطلاعات جدیدی که سایت معروف phandroid فاش کرده، نگاهی می‌اندازیم به آینده ابزارهای پوشیدنی در اندروید 5 و قابلیت‌هایی که برای همه ابزارهای پوشیدنی به ارمغان می‌آورد. اجازه دهید تمام انچه انتظار می‌رود در به‌روزرسانی های آینده ببینیم به شما بگوییم.

Android_Wear_app_Android_Lollipop-01

اولین توانایی گزارش میزان شارژ باتری است درست مثل نمایشگر باتری در گوشی همچنین شما می‌توانید ببینید که چه مقدار از حافظه 4 گیگابایتی توسط چه برنامه هایی اشغال شده است.

Android_Wear_5.0_Lollipop_Watchface_Weather-02

دیگر قابلیت جدید عرضه یک API جدید برای برنامه نویسان است که قادر به استفاده همه قابلیت های ابزار های پوشیدنی است. همچنین استفاده از ابزار اطلاع رسانی آب و هوای گوگل است که در کنار صفحه ساعت های هوشمند قابل استفاده است.

Android_Wear_5.0_Lollipop_Watchface_New

در به‌روز رسانی جدید میتوانید کارت‌های گم شده و پاک شده را بازیافت کنید اگر چه بسیار دیر ارائه شده است و ما آن را به عنوان یکی از چیزهای نفرت‌انگیز اندروید ویز به شما معرفی کرده بودیم.

Android_Wear_5.0_Theater_mode

قابلیت تنظیم روشنایی نور صفحه بهبود یافته که با کشیدن منو میتوانید در حالت های تئاتر و نور خورشید تنظیم کنید که در این مواقع نور بسیار کم و بسیار زیاد خواهد شد.

Android_Wear_5.0_Lollipop_Accessibility

پیشرفت و بهبود برای کسانی که اختلالات بینایی دارند در واقع اضافه شدن قابلیت وارونگی رنگ و بزرگنمایی نیز اضافه شده است.

Android_Wear_5.0_leak

از این پس منوی ok google برنامه‌ها را به ترتیب پر استفاده‌ترین برنامه های شما لیست میکند برای مثال دیگه لازم نیست تا به انتهای لیست بروید تا برنامه خاص یا تنظیماتی که می‌خواهید را پیدا کنید کاری که پیش از این مجبور به انجام آن بودید و زیاد انجام می‌دادید.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.