آپدیت اندروید 5 تبلت نکسوس 7 وای‌فای مدل ۲۰۱۲ را از اینجا دانلود کنید!

در حالیکه هنوز دارندگان تلبت نکسوس ۷ نسخه وای‌فای مدل ۲۰۱۲ گاه‌ و بیگاه به وب‌سایت رسمی این محصول سرک می‌کشند تا جز اولین کسانی باشند که نکسوس خود را به اندروید ۵ آپدیت کنند، لینک دانلود مستقیم این آپدیت جدید دور از چشمان گوگل در اینترنت منتشر شده است.

0

آپدیت مذکور نسخه LRX21P اندروید آبنبات چوبی است و اهالی وب‌سایت اندروید پلیس (Androidpolice.com) پیش‌دستی کرده و لینک آن را در وب‌سایت خود قرار داده‌اند و البته در هنگام دانلود، کاربران مستقیما به سرورهای گوگل هدایت می‌شوند.

تبلت نکسوس ۷ وای‌فای مدل ۲۰۱۲ اولین تبلت ۷ اینچی سری نکسوس بود و احتمال می‌دادیم که با این حساب آخرین محصولی باشد که از این آپدیت جدید بهره‌مند خواهد شد. در وب‌سایت مذکور تاکید شده که این آپدیت به صورت factory image است و در هنگام نصب تمامی اطلاعات ذخیره شده از قبل بر روی این تبلت پاک خواهد شد.

از طرف دیگر برای این آپدیت جدید باید حتما کیت‌ توسعه نرم‌افزار (SDK) را نصب کنید و تبلت را در حالت مخصوصی بوت نمایید و در نهایت با صدور چند فرمان قابلیت بوت‌لودر را فعال کرده و تبلت نکسوس ۷ خود را به اندروید آب‌نبات چوبی آپدیت نمایید. البته به نظر ما آپدیت تبلت از این طریق به دردسری که دارد نمی‌ارزد و توصیه می‌کنیم تا زمان عرضه نسخه رسمی این آپدیت صبر پیشه کنید.

arstechnica

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.