شکایت سامسونگ از انویدیا به دلیل نقض پتنت و نتایج بنچمارک تقلبی!

جنگ پردازنده‌ها در گجت‌های امروزی به اوج خود رسیده است و همگی سعی دارند با نتایج بنچمارک بیشتر خریداران را به خرید محصولات خود راضی کنند. حالا سامسونگ ادعا کرده است نتایج مقایسه بنچمارک تبلت انویدیا شیلد را با گلکسی نوت 4 تقلبی است.

0

سامسونگ که سال گذشته به تقلب در بنچمارک‌ها محکوم شده بود حالا انویدیا را هدف قرار داده و ادعا کرده است نتایج منتشر شده توسط این کمپانی در مقایسه بنچمارک‌های بین دو پردازنده Tegra K1 و Exynos 5433 در گلکسی نوت 4 تبلیغات دروغین و جعلی است. شکی نیست که پردازنده گرافیکی 192 هسته‌ای Tegra K1 بهتر از Mali 760 و Adreno 420 در نوت 4 عمل می‌کند اما شاید اختلاف این دو به اندازه نشان داده شده در نمودار زیر نباشد.

Tegra-K1-vs-Exynos-5433

در پاسخ به این اتهام انویدیا ادعا می‌کند بنچمارک‌ها را درست بلافاصله پس از روشن کردن دستگاه برای اولین بار انجام داده و کاملاً صحیح است.

سامسونگ همچنین در مورد 8 حق اختراع خود نیز از انویدیا شکایت کرده است که 6تای آن مستقیماً توسط انویدیا و 2تای دیگر توسط Velocity Micro از کلاینت‌های انویدیا نقض شده است. این شکایت درست چندماه پس از شکایت انویدیا از سامسونگ و کوالکام برای نقض پتنت‌های خود انجام شده است. Nvidia پیش از این از ITC خواستار توقف فروش گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ با چیپست‌های ادرنو کوالکام، Mali از ARM و PowerVR شده بود.

انویدیا می‌گوید از شکایت متقابل سامسونگ علیه این شرکت متعجب نشده است و شکایت خود را باپایه و اساس‌تر و مشکلی بسیار جدی‌تر برای سامسونگ می‌داند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.