مشخصات احتمالی گوشی‌ها و تبلت‌های سری Xperia Z4 سونی

هنوز مدت زیادی از معرفی پرچمداران جدید سری زد سونی نمی‌گذرد ،اما هم‌اکنون شایعاتی درباره نسل بعدی این سری از گوشی‌ها و تبلت‌های سونی به گوش می‌رسد.

0

بر طبق اطلاعات دریافتی انتظار می‌رود نسل چهارم گوشی‌ها و تبلت‌های سری زد سونی با فاصله‌ی کمی نسبت به نسل سوم عرضه گردد.بر اساس همین شایعات نسل بعدی پرچم‌داران زد سونی شامل اکسپریا زد ۴، اکسپریا زد ۴ کامپکت، فبلت اکسپریا زد ۴ و تبلت اکسپریا زد ۴ خواهند بود.

شایعات بیان می‌کنند که گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴ دارای شارژ وایرلس Qi خواهد بود و این بار برعکس گذشته،امکان استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تعبیه نشده و تنها کاربر می‌تواند از حافظه داخلی دستگاه استفاده کند. انتظار می‌رود اکسپریا زد ۴ دارای Flap همچنین گواهینامه IP۶۸ باشد.بر اساس طلاعات قبلی، در کنار این مشخصات باید صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با وضوح QHD یعنی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی را نیز قرار دهیم.

اکسپریا زد ۴ کامپکت نیز بر اساس شایعات دارای صفحه‌نمایش ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است و طبق گفته‌ی سونی از همان پردازنده‌ی استفاده شده در اکسپریا زد ۴ در این نسخه نیز به کار گرفته خواهد شد.

گوشی هوشمند اکسپریا زد ۴ اولترا نیز به نظر می‌رسد نسبت به نسل قبلی خود تغییر چندان در ابعاد نداشته و از یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ استفاده خواهد کرد.

و اما تبلت سونی اکسپریا زد ۴، انتظار می‌رود همزمان با عرضه گوشی اکسپریا زد ۴ به بازار عرضه گردد. این تبلت دارای صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن احتمالی  “۲۵۶۰ در ۱۴۴۰” QHD و یا “۳۸۴۰ در ۲۱۶۰” UHD خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی به کار رفته در تبلت سونی اکسپریا زد ۴ می‌توان به پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی ، دوربین اصلی ۱۵ مگا پیکسل، دوربین جلو ۸ مگا پیکسل و پشتیبانی از نسل ۴ شبکه‌ی مخابراتی اشاره کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.