آغاز عرضه آپدیت اندروید ۵ موتو جی ۲۰۱۴ موتورولا

با وجود آن‌که حتی گوگل هم هنوز آپدیت اندروید 5 آبنبات چوبی را برای گوشی‌ها و تبلت‌های سری نکسوس عرضه نکرده به نظر می‌رسد موتورولا پیش‌دستی کرده و آپدیت اندروید 5 را برای نسل دوم Moto G منتشر کرده است.

5

به گزارش Ars Technica نسخه آنلاک 2014 این گوشی به تازگی آپدیت اندروید 5 را دریافت کرده است. جالب این‌جاست که مدل قوی‌تر یعنی Moto X هم هنوز این آپدیت را دریافت نکرده است و این اولین بار است که یک گوشی پیش از سری نکسوس آپدیت اندروید را دریافت می‌کند. به هر حال این آپدیت آخرین نسخه اندروید را با طراحی زیبای متریال، امکانات بیشتر و پروژه ولتا برای کاهش مصرف شارژ باتری به همراه می‌آورد.

Android-Lollipop-UI

همان‌طور که می‌دانید موتورولا تقریباً اندروید را خالص و بدون دستکاری عرضه می‌کند و شاید همین عامل هم باعث عرضه سریع آپدیت‌ها شده است. گفته می‌شود مشکلات وای‌فای در نکسوس‌ها باعث به تأخیر افتادن آپدیت شده است و همچنین ال‌جی هم قول داده تا همین هفته یا نهایتاً ابتدای هفته آینده آپدیت اندروید 5 را برای جی3 عرضه کند.

ArsTechnica

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. reza می‌گوید

    آقا من گوشیم moto g 2014 هستش ولی آپدیت جدید برام نیومده.چرا

  2. امیر می‌گوید

    مگه نمیگفتین اندروید 5 امروز برای نکسوس میاد؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      هیچ جا رسماً اعلام نشده. ضمن اینکه گفته میشه اندروید 5 به مدت یک هفته برای نکسوس ها به تاخیر افتاده.

      1. امیر می‌گوید

        هفته قبل به مدت یک هفته به تاخیر افتاد .گند بزنن به گوگل خودش کشت با یه اپدیت دادن.تو یجا از نظرات خوندم گفت امروز برای نکسوس 7 مدل وای فای اومده

        1. علی ارغوان می‌گوید

          درز کرده اما رسماً عرضه نشده. نکسوس 6 همین امروز عرضه شده شکیبا باشید :)