اینستاگرام حالا به شما اجازه ویرایش شرح تصاویر را می‌دهد!

اینستاگرام همیشه به تصاویر گره خورده است، اما توضیحات زیر تصاویر چیزی است که همیشه به پست‌های شما معنی و روح بیشتری می‌دهد.

94

اگر شما هم از آن دسته هستید که با عجله و شتاب، توضیحات عکس بی‌نقص گرفته شده‌تان را تایپ می‌کنید و به راحتی دچار اشتباهات تایپی می‌شوید یا حتی شاید فراموش می‌کنید شکلک یا همان اموجی مورد نظرتان را به نوشته اضافه کنید، دیگر نگران نباشید! چون اینستاگرام بر خلاف گذشته حالا به شما اجازه ویرایش توضیحات و شرح تصاویر را می‌دهد.

Instagram-Caption-Edit

تا به الان، تنها راه تصحیح یا ویرایش متون زیر عکس‌ها، این بود که تصویر مورد نظر را پاک کنید و دوباره آن را با شرح جدید ارسال کنید که اصلا حالت ایده‌آلی برای هیچکدام از ما نبود. اما با به‌روز رسانی جدید که برای اینستاگرام در دسترس قرار گرفته است، اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که توضیحات عکس‌های خود را بدون از دست دادن نظرات عکس خود ویرایش کنید.

این به‌روز رسانی برای سیستم‌عامل های اندروید و iOS از امروز در دسترس قرار گرفته است. شرکت سازنده همچنین اعلام کرده که تغییراتی در منوی Explore ایجاد کرده که راحت‌تر بتوانید اشخاصی که قصد دارید پست‌هایشان را دنبال کنید، پیدا کنید. منوی Explore از این پس به دو بخش عکس‌ها و حساب ها تقسیم شده است. اما همچنان از نظر ما و بقیه مهم‌ترین تغییر این به‌روز رسانی امکان ویرایش توضیحات عکس‌های ارسالی است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

94 نظر برای این مطلب
  1. بهار می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر. من چند روزه اینستاگرامم دچار مشکل شده و هی ارور میده این ارورو your edits were not saved please try again و نمیتونم زیر پستام هیچی بذارم! لطفا راهنمایی کنید و البته نمیتونم هیچ پستی را هم لایک کنم!

    1. ناصر می‌گوید

      شما محدود شدید،
      2_3روز دیگر درست میشه

  2. Mehri می‌گوید

    سلام وقت بخیر چرا برای ویرایش کپشن متون دیده نمیشه تا راحت بتونم ویرایش کنم؟