معرفی گوشی AKA توسط ال‌جی با شکل و شمایل عجیب!

شرکت ال‌جی امروز از گوشی هوشمند جدید خود با نام AKA در کره جنوبی رونمایی کرد. با ما در فارنت همراه باشید تا بیشتر با این گوشی عجیب‌وغریب آشنا شویم.

0

بدون شک در نگاه اول، پی به ظاهر متفاوت و عجیب این گوشی خواهید برد که به‌نوعی نسل جوان جامعه را هدف گرفته و قرار است در چهار قاب و شخصیت متفاوت Eggy (زرد)، Wookie (سفید)، Soul (آبی تیره) و YoYo (صورتی) عرضه شود. قاب پشتی این دستگاه دو قسمت داشته و به‌گونه‌ای طراحی گردیده است تا چشم‌های شخصیت‌های به کار گرفته‌شده نمایان باشد.

LG intros AKA2

البته نباید به چشم‌های به کار گرفته‌شده صرفاً به چشم زیبای نگاه کرد، زیرا این چشم‌ها کارهای فراتر از زیبایی همانند نمایش آگاه سازی ها “notifications” و وضعیت باتری را هم به انجام می‌دهند.
AKA از یک صفحه‌نمایش نمایشگر ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین در این دستگاه  از یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی به عنوان قلب تپنده‌ی آن استفاده‌ شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری AKA می‌توان به دارا بودن ۱.۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی با پشتیبانی از حافظه جانبی MicroSD و باتری ۲۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

LG intros AKA1

AKA در قاب پشتی از دوربین ۸ مگا پیکسلی همراه با قابلیت فوکوس لیزری خودکار و در جلو از یک دوربین  ۲ مگا پیکسلی بهره می‌برد. طبق اطلاعات منتشرشده وزن این دستگاه بدون کاور ۱۳۵.۵ گرم و با احتساب کاور ۱۵۷ گرم است.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه و قیمت احتمالی در رابطه با AKA منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد این محصول نسخه‌ی بین‌المللی نداشته و صرفاً جهت عرضه در بازار کره جنوبی طراحی گردیده است.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.