ال‌جی محصولات خود با صفحه‌نمایش تاشو را در سال 2017 عرضه خواهد کرد

نقشه راه ال‌جی حکایت از تمایل شدید این شرکت به ساخت و عرضه صفحات نمایش تاشو تا سال ۲۰۱۷ دارد. این صفحات نمایش که با تکنولوژی OLED پلاستیک شرکت ال‌جی ساخته می‌شوند را برای اولین بار در ساعت هوشمند جی واچ آر (G Watch R) ال‌جی مشاهده کرده‌ایم.

0

همانطور که ذکر شد، از قرار معلوم ال‌جی برنامه‌های زیادی برای این صفحات نمایش تاشو در سر دارد و در آینده نزدیک احتمال می‌رود که از این نمایشگرها در تبلت‌ها، گوشی‌های همراه و حتی سیستم‌های کامپیوتری داخل خودرو استفاده کند. جالب اینجاست که در نقشه راه ال‌جی برنامه‌هایی نیز از تولید انبوه این صفحات نمایش پلاستیکی به چشم می‌خورد. ال‌جی قصد دارد صفحات پلاستیکی از جنس پلی‌ امید (polyamide) تولید کند که در مقابل حرارت ذوب نمی‌شوند.

در قسمتی از این نقشه راه، اضافه کردن تکنولوژی ترانزیستور فیلم نازک (Thin Film Transistor این تکنولوژی بیشتر در صفحه لپ تاپ ها استفاده می شود و باعث بوجود آمدن تصویر بسیار واضح و رنگهای زنده می شود) به این صفحات ذکر شده است تا از این طریق در کنار مقاومت بالای صفحات تولید شده، کیفیت تصویر آنها را نیز تثبیت کند.

LG-Displays-P-OLED-tech

جالب اینجاست که از آنجایی که در ساخت این صفحات از شیشه استفاده نمی‌شود، باعث خواهد شد تا مقاومت بیشتری در مقابل خراش داشته باشند و از طرف دیگر همانطور که گفته شد در مقابل حرارت زیاد خم به ابرو نیاورد. از طرف دیگراین صفحات نمایش ساخته شده نسبت به ال‌سی‌دی و OLED‌های شیشه‌ای فعلی باریک‌تر هم هستند.

در مجموع می‌توان گفت که تولید صفحات تاشو جدید (P-OLED) از جانب ال‌جی با توجه به مشخصاتی که ذکر شد کاملا امیدوار کننده به نظر می‌رسد و امیدواریم ال‌جی به وعده‌های خود عمل کرده و تحولی در صفحات نمایش ایجاد کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.